Aktuality
KOMPaaS.tech implementoval nové AI hlasy do svojej telekomunikačnej platformy CPaaS
KOMPaaS.tech, telekomunikačný operátor a vývojár softvérových riešení rozšíril funkcionalitu svojej telekomunikačnej platformy pridaním nových AI hlasov do Virtuálnej ústredne (PBX), Automatizovaných hovorov a ďalších produktov.
Vďaka AI hlasom môžu firemní zákazníci KOMPaaS.tech vytvárať Hlasový pozdrav, Automatický hlasový systém (IVR) a viesť automatizovanú komunikáciu s používateľmi.
Nové AI hlasy (GPT-4o mini TTS, Cloud Text-to-Speech API) znejú prirodzenejšie a umožňujú výber tónu hlasu, pohlavia a jazyka rečníka. Podpora ovládania emócií prostredníctvom promptov umožňuje používateľom vytvárať hlasové scenáre, ktoré sú maximálne podobné reálnemu ľudskému dialógu. To robí komunikáciu so zákazníkmi osobnejšou a ľudskejšou.
Zavedenie tejto technológie je obzvlášť aktuálne pre firmy, ktoré sa snažia zlepšiť kvalitu zákazníckeho servisu, optimalizovať obchodné procesy a zvýšiť mieru konverzie v predaji.
Technológia syntézy reči využívajúca hlasy umelej inteligencie môže byť tiež využitá pri tvorbe podcastov, audiokníh a iných mediálnych produktov, kde je kvalitný a prirodzený hlas kľúčový pre efektívne doručenie posolstva.
AI hlasy zároveň otvárajú nové možnosti pre vývojárov, ktorí vytvárajú inovatívne hlasové aplikácie a služby.
Všetky novinky