Riešenia
IVR Plus
Hľadáte spôsob, ako urobiť tento produkt pre zákazníka ešte cennejším? Chcete stráviť menej času a peňazí na spracovanie prichádzajúcich hovorov?
Nenúťte svojich zákazníkov, aby počas hovoru stláčali tlačidlá telefónu. Pripojte virtuálneho asistenta, ktorý dokáže rozpoznať reč klienta a vie odpovedať na jeho otázky v jazyku, ktorému klient rozumie.
€35/mesiac
Váš telefón zazvoní ... Hovor je prijatý:
V automatickom hlasovom systéme (IVR):
- Máte obmedzený počet možností presmerovania (od 1 po 9).
- Je potrebné stlačiť tlačidlá telefónu alebo stlačiť obrazovku smartfónu.
- V obidvoch prípadoch sa stráca veľa času.
S funkciou Speech-to-Text/Text-to-Speech:
- Neobmedzené množstvo voľby.
- Ďalšia požiadavka sa vyberie pomocou hlasu klienta.
- Rýchlosť prechodu na ďalší krok sa výrazne zvyšuje.
Zvyšuje efektivitu podnikania
Pripojte virtuálneho asistenta, ktorý vám pomôže automatizovať bežné úlohy počas spracovania hovorov.
ObjednaťRiešenie problémov:
Vytvorte Speech-to-Text/Text-to-Speech
VVyberte jazyk - slovenský, anglický, maďarský, nemecký, francúzsky, španielsky, taliansky, srbský, v ktorom bude Virtuálny asistent hovoriť, a priraďte odpovede v scenároch, ktoré robot potom rozpozná.
Pridať k procesu
Pridajte Speech-to-Text/Text-to-Speech do schémy smerovania hovorov.
Skontrolujte výsledok
Pri prichádzajúcom hovore bude virtuálny asistent hovoriť so zákazníkom podľa nastavení. Bude odpovedať na položené otázky a potom preposiela hovor zamestnancovi alebo preposiela ďalšiemu robotu.
Pridajte udalosti spracovania
Pomôžte rozšíriť slovnú zásobu robota, vytvoriť nové scenáre a nové vetvy dialógov. Virtuálny asistent je pripravený na akékoľvek zaťaženie, je odolný proti stresu, a dodržiava termíny.
ObjednaťAko to funguje?
Výhody
Flexibilné nastavenie
Rozhranie prispôsobujúce sa telu, v ktorom každý blok nahrádza malú časť programového kódu. Stačí presunúť bloky a scenár môžete prepísať v priebehu niekoľkých minút.
Inteligentné a rýchle
Vyberte jazyk - slovenský, anglický, maďarský, nemecký, francúzsky, španielsky, taliansky, srbský, v ktorom bude Virtuálny asistent hovoriť, a priraďte odpovede v scenároch, ktoré robot potom rozpozná.
Proaktívny
V živom jazyku môže slobodne hovoriť s klientom, presne chápe predmet žiadosti. Niekoľko zákazníkov si neuvedomuje, že komunikujú s robotom. Pýta sa na objasňujúce otázky a môže zistiť skutočnú potrebu klienta.
Zdvorilý
Virtuálneho asistenta možno prerušiť a je možné mu položiť objasňujúce otázky. Počúva, interpretuje a pomáha. Počas nastavovania sa používa neštandardný lexikónový filter.
Ekonomický
Práca Virtuálneho asistenta je 2 až 3-krát lacnejšia ako čas zamestnanca.
Pracovitý
Virtuálny asistent môže pracovať 24 hodín denne, alebo celý týždeň, dokonca každý deň v roku. Nikdy nie je unavený, nechodí na dovolenku a nie je chorý.