woman and man with phones

Funkcie

Prepis hovoru

Funkcia Virtuálnej ústredni, ktorá vám umožňuje automaticky a v reálnom čase prekladať zvukové nahrávky hovorov vo viac ako 30 jazykoch sveta do textového formátu. Súbory sú k dispozícii predplatiteľom v ich osobnom účte, možno ich preposlať e-mailom alebo pomocou rozhrania API a použiť ich neskôr vo vašom CRM systéme.

Objednať
icon and gear

Na čo sa používa?

Prepis telefonických hovorov vám umožňuje preložiť hovory do textu: analyzovať telefonické rozhovory, identifikovať námietky zákazníkov a generovať odporúčania pre obchodných manažérov, čím optimalizujete a automatizujete prácu obchodného oddelenia.

Používanie prepisu je pohodlnejšie ako vypočúvanie zvukových nahrávok hovorov: textové súbory sa dajú čítať rýchlejšie, čo šetrí čas.

Prednosti

  • icon image

    Analýza efektívnosti telefonických rozhovorov manažérov

  • icon image

    Schopnosť identifikovať najefektívnejšie stratégie predaja

  • icon image

    Pohodlný spôsob, ako analyzovať typické námietky zákazníkov

  • icon image

    Na prepis je k dispozícii viac ako 30 jazykov sveta

  • icon image

    Filtrovanie "Stop slov" v reči zamestnancov pri telefonických rozhovoroch

  • icon image

    Prepis vašich vlastných audio súborov nahraných do systému

Tariff

Predplatný poplatok
Mesačný poplatok:
€5,90

* Funkcia "Prepis hovoru" je vyúčtovaná podľa špeciálneho tarifu v rámci funkcii Rozpoznávanie reči.

Aktivovať funkciu

Funkciu aktivujte samostatne podľa pokynov na inštaláciu.

Aktivovať samostatne

question?

info sign

Nemôžete nájsť svoju krajinu?
Navštívte kompaas.eu pre EU (€) alebo kompaas.tech pre akúkoľvek inú krajinu ($)