Virtuálna ústredňa

Integrácia

Integrácia so SAP Business One

SAP Business One - je populárny medzinárodný CRM systém vyvinutý integrátorom Contact Plus Consulting Kft

Objednať

Na čo sa používa?

Integrovaný modul umožňuje rozšíriť zoznam základných funkcií, ako je odkazovač, vytváranie hovorov, podrobný denník aktivít a automatická identifikácia, pomáha zefektívniť komunikáciu so zákazníkmi.

Pre koho
  • Servisné spoločnosti
  • Spoločnosti, ktoré používajú telefonickú službu, ako hlavný zákaznícky servis

Príležitosti

Môžete získať kompletnú históriu hovorov a zaznamenané hovory so zákazníkmi
Môžete sledovať výsledky telefónnych hovorov
Volajte priamo zo zákazníckej karty v SAP Business One
Vytváranie správ na základe zhromaždených údajov o hovoroch zamestnancov
Vypočujte si všetky telefonické rozhovory v SAP Business One
Posuňte interakciu so zákazníkmi na vyššiu úroveň
placeholder

Aktivovať funkciu

Funkciu aktivujte samostatne podľa pokynov na inštaláciu.

Aktivovať samostatne

question?

info sign

Nemôžete nájsť svoju krajinu?
Navštívte kompaas.eu pre EU (€) alebo kompaas.tech pre akúkoľvek inú krajinu ($)