Produkty
Dvojfaktorové overenie (2FA)
Autentifikačné služby od telekomunikačného operátora:
- Pohodlné - klient si nemusí pamätať heslo
- Bezpečné - nie je potrebné skladovať, nevie stratiť
- Kvalitné – bez sprostredkovateľov s vysokou SLA
Rýchla a spoľahlivá autentifikácia
S jedným z štyroch spôsobov
Password SMS
Heslo je zaslané klientovi pomocou SMS správy
Password Call
Heslo nadiktuje Hlasový robot keď kontaktuje klienta
Flash Call
Heslo je v telefónnom čísle (zvyčajne posledné 4 číslice) v prichádzajúcom hovore zákazníkovi
Confirmation Call
Hlasový robot pri volaní vyzve klienta, aby stlačil tlačidlo "Prihlásiť sa", alebo "Nie". V tomto prípade si klient nemusí pamätať a zadávať žiadny kód.
Ako to funguje?
Confirmation Call
- Používateľ stlačí prihlasovacie tlačidlo pre svoj vlastný účet na webovej stránke. Požiadavka na dvojfaktorové overenie (2FA) je odoslané partnerovi.
- Partner uskutoční telefonický hovor s jednorazovým heslom (OTP), ktorého koncové znaky sú "9437", na telekomunikačnú platformu KOMPaaS.tech pomocou šablóny služby API a ABCD.
- Telefonický hovor z KOMPaaS.tech je smerovaný na zariadenie klienta.
- Hlasový robot vás požiada, aby ste vybrali odpoveď stlačením príslušného tlačidla na zariadení. Kód "9437" bol odoslaný.
- Platforma KOMPaaS.tech odošle odpoveď klienta Partnerovi pomocou Webhooku.
- Odpoveď partnera: "OK".
Flash Call
- Používateľ stlačí prihlasovacie tlačidlo pre svoj vlastný účet na webovej stránke. Požiadavka na dvojfaktorové overenie (2FA) je odoslané partnerovi.
- Partner uskutoční telefonický hovor s jednorazovým heslom (OTP), ktorého koncové znaky sú "9437", na telekomunikačnú platformu KOMPaaS.tech pomocou šablóny služby API.
- Telefonický hovor z KOMPaaS.tech je smerovaný na zariadenie klienta.
- Klient vidí číslo prichádzajúceho hovoru. Posledné 4 číslice telefónneho čísla sú skutočné heslo.
- Kód "9437"-bol odoslaný partnerovi.
- Odpoveď partnera: "OK".
Password Call
- Používateľ stlačí prihlasovacie tlačidlo pre svoj vlastný účet na webovej stránke. Požiadavka na dvojfaktorové overenie (2FA) je odoslané partnerovi.
- Partner uskutoční telefonický hovor s jednorazovým heslom (OTP), ktorého koncové znaky sú "9437", na telekomunikačnú platformu KOMPaaS.tech pomocou šablóny služby API.
- Telefonický hovor z KOMPaaS.tech je smerovaný na zariadenie klienta.
- Používateľ dostane prichádzajúci hovor, pri ktorom hlasový robot nadiktuje heslo. Klient zadá dočasné heslo.
- Kód "9437"-bol odoslaný partnerovi.
- Odpoveď partnera: "OK".
Výhody
Spoľahlivo
Miera doručenia hesla je 99,99%.
Bezpečne
Komunikačný operátor KOMPaaS zaručuje dôvernosť a bezpečnosť kontaktných informácií používateľov.
Jednoducho
Nastavenie a implementácia riešenia pre spoločnosť trvá 1 pracovný deň.
Rýchlo
3-5 sekúnd. Priemerný čas doručenia overovacieho kódu.
Autentifikačné služby zvyčajne používajú:
Finančné organizácie
Zachovať finančné údaje klientov
Poskytovatelia online služieb
Pre rýchle potvrdenie vstupu do osobného účtu
Internetové obchody
Na pomoc pri aktivácii bonusových a vernostných kariet