man on cloud

Produkt

Sledovanie hovorov

Vyhodnocujte efektivitu reklamných kampaní a optimalizujte svoj marketingový rozpočet.

  • – Statické alebo dynamické sledovanie hovorov za výhodnú cenu
  • – Geografické alebo nomádske sledovacie čísla
  • – Natívne integrácie s CRM systémami
Od 3 €/mesiac
phone, cloud, scheme, gear

Čo je Sledovanie hovorov?

Sledovanie hovorov od KOMPaaS je technológia, ktorá pomáha určiť, z ktorého marketingového kanála alebo kampane pochádza konkrétny telefonát do Vašej spoločnost

Napríklad: jeden potenciálny zákazník počuje reklamu v rádiu a zavolá na uvedené telefónne číslo. Iný klient vidí billboard alebo bannerovú reklamu a takisto kontaktuje spoločnosť telefonicky. Ak by všetci títo ľudia volali na rovnaké číslo, marketingovým špecialistom by bolo ťažké pochopiť, ktorý kanál prináša najviac potenciálnych zákazníkov.

Na meranie efektivity reklamných kanálov je preto každému z nich priradené jedinečné sledovacie číslo. Všetky tieto čísla presmerujú hovory na skutočné kontaktné číslo spoločnosti.

S pomocou Sledovania hovorov tak môžete porovnávať metriky hovorov z rôznych kanálov, rozšíriť úspešné kampane a vypnúť tie neefektívne.

Výhody Sledovania hovorov od KOMPaaS.tech

  • icon image

    Výhodná cena pre malé podniky

  • icon image

    Jednoduchá integrácia funkcie sledovania hovorov

  • icon image

    "Čisté" telefónne čísla

  • icon image

    Jednotná telekomunikačná platforma pre všetky Vaše riešenia

Ako funguje Sledovanie hovorov?

Sledovanie hovorov sa delí na dva typy: statické a dynamické.

  1. icon image

    Statické Sledovanie hovorov

    Každému kanálu alebo médiu je priradené vlastné sledovacie číslo. Všetky prichádzajúce hovory sú automaticky spárované so zdrojom čísla – vizitka, billboard, vstupná stránka alebo tlačená reklama.

    V prehľade môžu byť všetky prichádzajúce hovory zoradené podľa typu zdroja alebo iných špecifikovaných parametrov, ako napríklad UTM značky.

    Všetky hovory na sledovacie čísla sú presmerované na váš telefón v kancelárii.

    Kde sa používa: najmä v offline reklame, príležitostne v online reklame, ak nie sú potrebné podrobné analytické údaje

    Výsledok: zistíte, koľko klientov priniesol každý zdroj alebo kanál reklamy.

  2. icon image

    Dynamické Sledovanie hovorov

    Každému leadu je zobrazené jeho jedinečné sledovacie telefónne číslo. Stáva sa to nasledovne: skript nainštalovaný na webovej stránke alebo vstupnej stránke detekuje určité metriky návštevy používateľa a nahradí zobrazené telefónne číslo číslom zo sledovacej databázy.

    V prehľade môžu byť všetky prichádzajúce hovory zoradené nielen podľa zdroja, ale aj podľa konkrétnych reklám, regiónu zobrazenia, typu zariadenia, z ktorého bolo vykonané prepojenie na stránku, a ďalších údajov.

    Všetky hovory na sledovacie čísla sú presmerované na Váš kancelársky telefón.

    Kde sa používa: v online reklame pre hlbokú analytiku.

    Výsledok: zistíte, ktorý reklamný zdroj, kampaň alebo dokonca kľúčové slovo prinieslo najviac klientov.

Začnite používať sledovanie hovorov od 3 €/mesiac

Prečo si vybrať sledovanie hovorov od KOMPaaS.tech?

  • icon image
    "Čisté" sledovacie čísla

    Môžete si vybrať geografické, nomádske alebo bezplatné telefónne čísla, vrátane tých špeciálnych čísel, ktoré neboli použité na prijatie žiadnych hovorov v posledných 3 mesiacoch. Číselná databáza zostáva priradená jednému zákazníkovi počas celej doby používania a následne prechádza čistiacim procesom. Tento prístup zaručuje absenciu náhodných hovorov a tým aj presnosť Vašich štatistík.

  • icon image
    Pokročilé telekomunikačné služby

    Naše telefónne čísla fungujú prostredníctvom Virtuálnej ústredni systému KOMPaaS. Vo Vašom používateľskom účte si môžete nastaviť rôzne možnosti, vrátane bezplatných funkcií, ako sú Hlasové uvítanie, Hlasové menu (IVR), Skrátené čísla, Monitorovanie, Presmerovanie hovorov, Držanie hovorov, Štatistiky hovorov a Hlasová pošta. Môžete tiež nahrávať hovory a transkribovať tieto nahrávky pre podrobnú analýzu reči.

  • icon image
    Natívne Integrácie so Systémami CRM

    Budete mať prístup k integráciám so Systémami CRM, ktorých počet sa neustále zvyšuje. S týmito integráciami môžete okamžite registrovať nové leady, sústrediť sa na metriky hovorov a vykonávať komplexnú analýzu zákazníkov na efektívne riadenie Vašich zdrojov.

  • icon image
    Cenovo dostupné pre malé podniky

    Nemusíte platiť poplatok za pripojenie, platíte len mesačný poplatok za sledovacie čísla a samotnú službu. Neexistuje žiadna minimálna viazanosť, takže môžete využívať Sledovanie hovorov bez zbytočných nákladov. Všetky prichádzajúce hovory sú bez poplatku, rovnako ako väčšina funkcií Virtuálnej ústredne pre až 10 používateľov!

Vyberte požadované telefónne čísla

Dostupné CRM integrácie

  • altegio logo
  • kommo logo
  • sap-b-one logo
  • bitrix24 logo

Ako maximalizovať výsledky reklamnej stratégie?

  1. Sledujte metriky jednotlivých reklamných kanálov

  2. Identifikujte menej efektívne reklamy a vypnite ich

  3. Rozšírte najúspešnejšie na zvýšenie príjmov

    Kúpiť teraz

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať

man with notebook

Odpovede na Vaše otázky

question?

info sign

Nemôžete nájsť svoju krajinu?
Navštívte kompaas.eu pre EU (€) alebo kompaas.tech pre akúkoľvek inú krajinu ($)