Aktuality

Aktuality

Informácie

Vážený zákazník, Týmto by sme Vás chceli informovať, že 1. augusta vykonávame plánovanú technickú údržbu. Prístup k Vášmu osobnému účtu bude mať len 2. augusta.
Viac informácii

Rebranding skupiny spoločností MCNtelecom

MCNtelecom oznamuje dokončenie komplexného rebrandingu, ktorý zahŕňa zmenu názvu, vizuálneho imidžu, loga, doménov webových stránok spoločnosti. Nový názov spoločnosti je – KOMPaaS.
Viac informácii

Spoločnosť KOMPaaS pridal k telekomunikačnej platforme autentifikačnú službu

Telekomunikačný operátor, vývojár softvérových riešení KOMPaaS ponúka podnikovým zákazníkom niekoľko spôsobov pre overenia užívateľských údajov: Flash Call, Password Call, Password SMS.
Viac informácii

Výsledky spoločnosti KOMPaaS 2021: 23% nárast predplatiteľov

Telekomunikačný operátor a vývojár softvéru KOMPaaS ukazuje nárast predplatiteľov na 23% a nárast výnosov za jednotlivé služby až o 35% v štyroch európskych krajinách: Slovensko, Maďarsko, Rakúsko, Nemecko.
Viac informácii

KOMPaaS (MCNtelecom Kft). sa stala členom Obchodnej komory- AHK

Telekomunikačný operátor, softvérový vývojár KOMPaaS (MCNtelecom Kft) vstúpil do Obchodnej komory (AHK), ktorá združuje viac ako tisíc veľkých ruských a nemeckých spoločností pôsobiacich na medzinárodnom trhu a podporuje rozvoj bilaterálnych ekonomických vzťahov medzi Ruskom a Nemeckom.
Viac informácii

Ako pracujeme cez sviatky?

Ďakujeme za plodnú spoluprácu v uplynulom roku. Sme radi, že sme v tomto roku pomohli vašej firme rásť, zlepšiť interakciu s vašimi zákazníkmi a dúfame, že budeme užitoční aj v roku 2022!
Viac informácii

Informácie

4 októbra 2021 došlo u niekoľkých veľkých poskytovateľov služieb k úplnému alebo čiastočnému výpadku siete, z dôvodu problému európskej centrálnej chrbtice siete.
Viac informácii

Chatbot pre komunikáciu s mladou generáciou

Mládež uprednostňuje chatovanie pred telefonickými rozhovormi: 60% používateľov mladších ako 30 rokov uprednostňuje textové správy – VKontakte, WhatsApp, Viber Pomôžte im s tým a zjednodušte prácu svojich konzultantov s pomocou nášho Chatbota.
Viac informácii

Pomocník na posilnenie obchodného oddelenia

Od 1 júla sme spustili novú funkciu virtuálnej ústredne - Pomocník! Teraz môže skúsenejší vedúci vášho call centra alebo obchodného oddelenia kedykoľvek vytočiť krátke číslo a pripojiť sa k telefonickému rozhovoru menej skúseného kolegu. S Pomocníkom je možnosť vypočuť konverzácie na paralelnej linke a môžete kolegovi pomôcť bez toho, aby to klient počul.
Viac informácii

Výsledky spoločnosti KOMPaaS v roku 2020: 30% nárast predplatiteľov v Európe

Telekomunikačný operátor a vývojár softvéru KOMPaaS ukončil rok 2020 s lepšími výsledkami, ako sa očakávalo. To zahŕňalo rast výnosov a výrazný nárast počtu. Rok 2020 bol pre KOMPaaS rokom nových výziev, zmien a relatívneho úspechu.
Viac informácii

Spoločnosť KOMPaaS a amoCRM dokončili integráciu pre európskych klientov

Integrácia Virtuálnej ústrední KOMPaaS a amoCRM je prispôsobená pre európsky trh. Odteraz viac ako 400 firemných zákazníkov poskytovateľa telekomunikačnej služby v štyroch európskych krajinách: Maďarsko, Rakúsko, Slovensko a Nemecko môže spojiť v jednom riešení KOMPaaS Virtuálnu ústredňu s populárnym systémom riadenia vzťahov so zákazníkmi pomocou niekoľkých kliknutí.
Viac informácii

Funkcia Robot-kontrolór pre zákaznikov KOMPaaS je zadarmo

Pri objednaní jedných z taríf Virtuálnej ústredni: "Free Basic", "Оptimum", alebo "Premium" funkcia spätné volanie pri zmeškaných hovoroch "Robot-kontrolór" je ZADARMO.
Viac informácii

Nová spolupráca: KOMPaaS a YCLIENTS Hungary sa stali obchodnými partnermi

Vďaka integrácii cloudovej platformy YCLIENTS s KOMPaaS môžu maďarské malé a stredné obchody využívať niekoľko bezplatných služieb telekomunikačnej spoločnosti. V tejto neistej ekonomickej situácii spôsobenej vírusom je veľmi dobré, ak podniky môžu znížiť náklady na telekomunikačné služby.
Viac informácii

NNP Exchange: od nápadu k produktu

Telekomunikačný operátor, vývojár softvéru KOMPaaS ponúka zjednotenú databázu číselných plánov a portovaných čísel sveta NNP Exchange ako riešenie pre vývojárov fakturačných systémov, pre telekomunikačných operátorov a pre vývojárov agregátových údajov.
Viac informácii

Ako udržať efektivitu a udržať zákazníkov počas koronavírusu (Covid-19)?

Karanténa – nie je dôvodom na výpočet strát, ale je to skvelá príležitosť zorganizovať prácu vašich zamestnancov na diaľku bez straty efektívnosti. Pandémia jedného dňa určite skončí a skúsenosti získané pri optimalizácii nákladov na údržbu kancelárie zostanú s vami po dlhú dobu.
Viac informácii