Aktuality

Aktuality

Spoločnosť KOMPaaS pridal k telekomunikačnej platforme autentifikačnú službu

Telekomunikačný operátor, vývojár softvérových riešení KOMPaaS ponúka podnikovým zákazníkom niekoľko spôsobov pre overenia užívateľských údajov: Flash Call, Password Call, Password SMS.
Viac informácii

Výsledky spoločnosti KOMPaaS 2021: 23% nárast predplatiteľov

Telekomunikačný operátor a vývojár softvéru KOMPaaS ukazuje nárast predplatiteľov na 23% a nárast výnosov za jednotlivé služby až o 35% v štyroch európskych krajinách: Slovensko, Maďarsko, Rakúsko, Nemecko.
Viac informácii

KOMPaaS (MCNtelecom Kft). sa stala členom Obchodnej komory- AHK

Telekomunikačný operátor, softvérový vývojár KOMPaaS (MCNtelecom Kft) vstúpil do Obchodnej komory (AHK), ktorá združuje viac ako tisíc veľkých ruských a nemeckých spoločností pôsobiacich na medzinárodnom trhu a podporuje rozvoj bilaterálnych ekonomických vzťahov medzi Ruskom a Nemeckom.
Viac informácii

Ako pracujeme cez sviatky?

Ďakujeme za plodnú spoluprácu v uplynulom roku. Sme radi, že sme v tomto roku pomohli vašej firme rásť, zlepšiť interakciu s vašimi zákazníkmi a dúfame, že budeme užitoční aj v roku 2022!
Viac informácii

Informácie

4 októbra 2021 došlo u niekoľkých veľkých poskytovateľov služieb k úplnému alebo čiastočnému výpadku siete, z dôvodu problému európskej centrálnej chrbtice siete.
Viac informácii

Chatbot pre komunikáciu s mladou generáciou

Mládež uprednostňuje chatovanie pred telefonickými rozhovormi: 60% používateľov mladších ako 30 rokov uprednostňuje textové správy – VKontakte, WhatsApp, Viber Pomôžte im s tým a zjednodušte prácu svojich konzultantov s pomocou nášho Chatbota.
Viac informácii

Pomocník na posilnenie obchodného oddelenia

Od 1 júla sme spustili novú funkciu virtuálnej ústredne - Pomocník! Teraz môže skúsenejší vedúci vášho call centra alebo obchodného oddelenia kedykoľvek vytočiť krátke číslo a pripojiť sa k telefonickému rozhovoru menej skúseného kolegu. S Pomocníkom je možnosť vypočuť konverzácie na paralelnej linke a môžete kolegovi pomôcť bez toho, aby to klient počul.
Viac informácii

Výsledky spoločnosti KOMPaaS v roku 2020: 30% nárast predplatiteľov v Európe

Telekomunikačný operátor a vývojár softvéru KOMPaaS ukončil rok 2020 s lepšími výsledkami, ako sa očakávalo. To zahŕňalo rast výnosov a výrazný nárast počtu. Rok 2020 bol pre KOMPaaS rokom nových výziev, zmien a relatívneho úspechu.
Viac informácii

Spoločnosť KOMPaaS a amoCRM dokončili integráciu pre európskych klientov

Integrácia Virtuálnej ústrední KOMPaaS a amoCRM je prispôsobená pre európsky trh. Odteraz viac ako 400 firemných zákazníkov poskytovateľa telekomunikačnej služby v štyroch európskych krajinách: Maďarsko, Rakúsko, Slovensko a Nemecko môže spojiť v jednom riešení KOMPaaS Virtuálnu ústredňu s populárnym systémom riadenia vzťahov so zákazníkmi pomocou niekoľkých kliknutí.
Viac informácii

Funkcia Robot-kontrolór pre zákaznikov KOMPaaS je zadarmo

Pri objednaní jedných z taríf Virtuálnej ústredni: "Free Basic", "Оptimum", alebo "Premium" funkcia spätné volanie pri zmeškaných hovoroch "Robot-kontrolór" je ZADARMO.
Viac informácii

Nová spolupráca: KOMPaaS a YCLIENTS Hungary sa stali obchodnými partnermi

Vďaka integrácii cloudovej platformy YCLIENTS s KOMPaaS môžu maďarské malé a stredné obchody využívať niekoľko bezplatných služieb telekomunikačnej spoločnosti. V tejto neistej ekonomickej situácii spôsobenej vírusom je veľmi dobré, ak podniky môžu znížiť náklady na telekomunikačné služby.
Viac informácii

NNP Exchange: od nápadu k produktu

Telekomunikačný operátor, vývojár softvéru KOMPaaS ponúka zjednotenú databázu číselných plánov a portovaných čísel sveta NNP Exchange ako riešenie pre vývojárov fakturačných systémov, pre telekomunikačných operátorov a pre vývojárov agregátových údajov.
Viac informácii

Ako udržať efektivitu a udržať zákazníkov počas koronavírusu (Covid-19)?

Karanténa – nie je dôvodom na výpočet strát, ale je to skvelá príležitosť zorganizovať prácu vašich zamestnancov na diaľku bez straty efektívnosti. Pandémia jedného dňa určite skončí a skúsenosti získané pri optimalizácii nákladov na údržbu kancelárie zostanú s vami po dlhú dobu.
Viac informácii