Aktuality
Aktuality
Nová hlasová služba Virtuálnej ústredne "Hlasová klasifikácia hovorov" pomáha klasifikovať požiadavky
Firemní klienti KOMPaaS.tech majú k dispozícii novú bezplatnú funkciu Virtuálnej ústredne "Hlasová klasifikácia hovorov", ktorá umožňuje označiť každú konverzáciu vyslovením kľúčových slov na konci hovoru.
Viac informáciiKOMPaaS.tech ukazuje rast výnosov o 22 % v roku 2022
Pevný telekomunikačný operátor, vývojár softvérových produktov KOMPaaS.tech vykazuje nárast výnosov do konca roka 2022 o 22 %, predplatiteľská základňa B2B zákazníkov o 12 %.
Viac informáciiKOMPaaS.tech spojil rôzne komunikačné kanály so zákazníkmi do jedného Online platform: Multichat
Telekomunikačný operátor, vývojár softvéru KOMPaaS.tech predstavuje novú službu pre firemných zákazníkov, platformu omnichannel Multichat, ktorá umožňuje efektívnu komunikáciu so zákazníkmi prostredníctvom webovej stránky, sociálnej siete, messengerov a chatbotov.
Viac informáciiChatGPT je k dispozícii na testovanie zavolaním na telefónne číslo spoločnosti KOMPaaS.tech
Telekomunikačný operátor a vývojár softvéru KOMPaaS.tech prepojil k telefónnej služby ChatGPT službu, čím všetkým zainteresovaným používateľom poskytuje príležitosť komunikovať a testovať komunikáciu inteligentného bota nielen v chate, ale aj hlasom cez telefón.
Viac informáciiNová funkcia Virtuálnej ústredni od spoločnosti KOMPaaS.tech: "Prepis hovoru"
Spoločnosti KOMPaaS.tech, ktorý poskytuje telekomunikačné služby a vyvíja softvérové produkty, ponúka svojím firemným zákazníkom od 1. februára tohto roku prístup k novej funkcii virtuálnej ústredne "Prepis hovoru", ktorá umožňuje prepísať hovor do textu.
Viac informáciiNový spôsob overenia používateľa volaním "Confirmation Call"
Telekomunikačný operátor, vývojár softvérových riešení KOMPaaS ponúka novú služby "Confirmation Call", ktorá je najžiadanejšia medzi spoločnosťami v segmente e-commerce.
Viac informáciiNový spôsob overenia používateľa volaním "Confirmation Call"
Telekomunikačný operátor, vývojár softvérových riešení KOMPaaS ponúka novú služby "Confirmation Call", ktorá je najžiadanejšia medzi spoločnosťami v segmente e-commerce.
Viac informáciiKOMPaaS ponúka riešenie, ako spojiť "analogickú" ústredňu s virtuálnou
Telekomunikačný operátor, vývojár softvérových produktov KOMPaaS oznamuje spustenie novej služby. Funkciou budú môcť používatelia kombinovať virtuálnu pobočkovú ústredňu KOMPaaS a akúkoľvek pobočkovú ústredňu tretích strán (analógovú, hybridnú alebo virtuálnu) do jedného telekomunikačného systému so spoločným číslovacím plánom a krátkymi číslami pre interných účastníkov.
Viac informáciiInformácie
Vážený zákazník, Týmto by sme Vás chceli informovať, že 1. augusta vykonávame plánovanú technickú údržbu. Prístup k Vášmu osobnému účtu bude mať len 2. augusta.
Viac informáciiRebranding skupiny spoločností KOMPaaS
KOMPaaS oznamuje dokončenie komplexného rebrandingu, ktorý zahŕňa zmenu názvu, vizuálneho imidžu, loga, doménov webových stránok spoločnosti. Nový názov spoločnosti je - KOMPaaS.
Viac informáciiSpoločnosť KOMPaaS pridal k telekomunikačnej platforme autentifikačnú službu
Telekomunikačný operátor, vývojár softvérových riešení KOMPaaS ponúka podnikovým zákazníkom niekoľko spôsobov pre overenia užívateľských údajov: Flash Call, Password Call, Password SMS.
Viac informáciiVýsledky spoločnosti KOMPaaS 2021: 23% nárast predplatiteľov
Telekomunikačný operátor a vývojár softvéru KOMPaaS ukazuje nárast predplatiteľov na 23% a nárast výnosov za jednotlivé služby až o 35% v štyroch európskych krajinách: Slovensko, Maďarsko, Rakúsko, Nemecko.
Viac informáciiAko pracujeme cez sviatky?
Ďakujeme za plodnú spoluprácu v uplynulom roku. Sme radi, že sme v tomto roku pomohli vašej firme rásť, zlepšiť interakciu s vašimi zákazníkmi a dúfame, že budeme užitoční aj v roku 2022!
Viac informáciiInformácie
4 októbra 2021 došlo u niekoľkých veľkých poskytovateľov služieb k úplnému alebo čiastočnému výpadku siete, z dôvodu problému európskej centrálnej chrbtice siete.
Viac informáciiChatbot pre komunikáciu s mladou generáciou
Mládež uprednostňuje chatovanie pred telefonickými rozhovormi: 60% používateľov mladších ako 30 rokov uprednostňuje textové správy - VKontakte, WhatsApp, Viber Pomôžte im s tým a zjednodušte prácu svojich konzultantov s pomocou nášho Chatbota.
Viac informáciiPomocník na posilnenie obchodného oddelenia
Od 1 júla sme spustili novú funkciu virtuálnej ústredne - Pomocník! Teraz môže skúsenejší vedúci vášho call centra alebo obchodného oddelenia kedykoľvek vytočiť krátke číslo a pripojiť sa k telefonickému rozhovoru menej skúseného kolegu. S Pomocníkom je možnosť vypočuť konverzácie na paralelnej linke a môžete kolegovi pomôcť bez toho, aby to klient počul.
Viac informáciiVýsledky spoločnosti KOMPaaS v roku 2020: 30% nárast predplatiteľov v Európe
Telekomunikačný operátor a vývojár softvéru KOMPaaS ukončil rok 2020 s lepšími výsledkami, ako sa očakávalo. To zahŕňalo rast výnosov a výrazný nárast počtu. Rok 2020 bol pre KOMPaaS rokom nových výziev, zmien a relatívneho úspechu.
Viac informáciiSpoločnosť KOMPaaS a Kommo dokončili integráciu pre európskych klientov
Integrácia Virtuálnej ústrední KOMPaaS a Kommo je prispôsobená pre európsky trh. Odteraz viac ako 400 firemných zákazníkov poskytovateľa telekomunikačnej služby v štyroch európskych krajinách: Maďarsko, Rakúsko, Slovensko a Nemecko môže spojiť v jednom riešení KOMPaaS Virtuálnu ústredňu s populárnym systémom riadenia vzťahov so zákazníkmi pomocou niekoľkých kliknutí.
Viac informáciiFunkcia Robot-kontrolór pre zákaznikov KOMPaaS je zadarmo
Pri objednaní jedných z taríf Virtuálnej ústredni: "Free Basic", "Optimum", alebo "Premium" funkcia spätné volanie pri zmeškaných hovoroch "Robot-kontrolór" je ZADARMO.
Viac informáciiNová spolupráca: KOMPaaS a YCLIENTS Hungary sa stali obchodnými partnermi
Vďaka integrácii cloudovej platformy YCLIENTS s KOMPaaS môžu maďarské malé a stredné obchody využívať niekoľko bezplatných služieb telekomunikačnej spoločnosti. V tejto neistej ekonomickej situácii spôsobenej vírusom je veľmi dobré, ak podniky môžu znížiť náklady na telekomunikačné služby.
Viac informáciiNNP Exchange: od nápadu k produktu
Telekomunikačný operátor, vývojár softvéru KOMPaaS ponúka zjednotenú databázu číselných plánov a portovaných čísel sveta NNP Exchange ako riešenie pre vývojárov fakturačných systémov, pre telekomunikačných operátorov a pre vývojárov agregátových údajov.
Viac informáciiAko udržať efektivitu a udržať zákazníkov počas koronavírusu (Covid-19)?
Karanténa - nie je dôvodom na výpočet strát, ale je to skvelá príležitosť zorganizovať prácu vašich zamestnancov na diaľku bez straty efektívnosti. Pandémia jedného dňa určite skončí a skúsenosti získané pri optimalizácii nákladov na údržbu kancelárie zostanú s vami po dlhú dobu.
Viac informácii