Produkt
Virtuálna ústredňa, ktorá zjednodušuje a zlepšuje Vaše obchodné procesy
Automatizujte interakcie so zákazníkmi pomocou výkonného systému KOMPaaS Virtuálna ústredňa. Jednoducho prepojte Vaše procesy s obľúbenými CRM systémami, ako sú Bitrix24, Kommo a Altegio. Šetrite čas na rutinných úlohách, zlepšite efektivitu tímu a už nikdy neprichádzajte o obchodné príležitosti.
Kúpiť terazPrepis hovorov
Prepis hovorov poskytuje okamžitý prevod zvuku na text vo viac ako 30 jazykoch. Prepisy sú následne dostupné prostredníctvom osobných účtov, e-mailu alebo vo vybranom CRM systéme. Rýchlo analyzujte hovory, identifikujte časté námietky a úspešné predajné stratégie a zvýšte celkovú efektivitu predaja.
Hlasová klasifikácia hovorov
Spravujte hovory efektívnejšie pomocou Rozhovorov s klasifikáciou hlasu. Operátori označujú konverzácie kľúčovými frázami na konci hovoru, čo eliminuje manuálne označovanie. Aktivujte syntézu a rozpoznávanie reči a jednoducho hovorí kľúčové slová pre okamžité označovanie záznamov hovorov. Zjednodušte správu údajov o zákazníkoch automatickým importom označení hovorov a dôležitých detailov konverzácií do Vášho CRM systému.
Virtuálny fax
Prijímajte faxy ako prílohy e-mailov bez potreby investovať do fyzického faxového prístroja. Faxové správy odoslané na telefónne číslo sa konvertujú na PDF obrázky, ktoré sú dostupné vo Vašom osobnom účte alebo preposlané na e-mail.
Nahrávanie hovorov
Nahrávajte a jednoducho analyzujte interné, externé a mobilné hovory v rámci KOMPaaS.tech Virtuálnej ústredne. Riešte sporné otázky a zlepšujte interakcie so zákazníkmi.
Robot-kontrolór
Zaistite, že každý telefonický hovor, záujemca alebo požiadavka bude okamžite vybavená. Vyťažte funkciu Robotického ovládača KOMPaaS.tech Virtuálnej ústredne na automatické riešenie zmeškaných hovorov. Jednoducho prispôsobte rozvrhy, intervaly volaní a maximálny počet pokusov. Umožnite vášmu predajnému tímu venovať sa dôležitejším úlohám a zvýšiť príjmy Vášho podnikania.
Pomocník
Nápoveda umožňuje skúsenému zamestnancovi sledovať hovor s klientom spolu s novým kolegom a poskytnúť pomoc, keď je to potrebné. Takto sa uľahčuje zaučenie nového zamestnanca, zabezpečuje plynulý dialóg s klientmi, efektívne riešenie problémov a úspešné uzatváranie obchodov.
Speech-to-text/Text-to-speech
Ušetrite čas a znížte náklady na spracovanie telefonátov na tretinu pôvodných nákladov pomocou funkcie Virtuálneho asistenta v rámci KOMPaaS.tech Virtuálnej ústredne, ktorá je vybavená technológiami rozpoznávania a syntézy reči (Speech-to-text/Text-to-speech). Asistent hovorí jazykom vášho zákazníka, odpovedá na ich otázky a v prípade potreby presmeruje hovory – a to všetko 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní v roku. Urýchlite predajný proces a zvýšte spokojnosť zákazníkov.
Hodnotenie hovorov
Hodnotenie hovorov Vám poskytne okamžitú a podrobnú spätnú väzbu od zákazníkov o kvalite služieb a produktoch. Prispôsobte scenár hodnotenia operátorov podľa svojich potrieb. Vďaka automatickému prepisu zvuku rýchlo analyzujte spätnú väzbu zákazníkov. Zistite a vyriešte problémy ihneď.
Kombinácia Virtuálnej ústredne a IP Telefónnej ústredne
Funkcia kombinácie Telefónnej ústredne (analógovej, hybridnej alebo virtuálnej) a KOMPaaS Virtuálnej telefónnej ústredne do jedného telekomunikačného systému s jednotným číslovacím plánom a krátkymi číslami pre interných účastníkov.
Kontrola nákladov
Získajte úplnú kontrolu nad výdavkami na odchádzajúcu komunikáciu. Nastavte individuálne obmedzenia na odchádzajúce hovory, obmedzte denné alebo mesačné využitie spoplatnenej prevádzky, alebo zablokujte spoplatnené odchádzajúce hovory, čím získate maximálnu kontrolu nad nákladmi na telefóniu
Automatický hlasový systém (IVR)
Využite funkciu Hlasového menu (IVR), systém prednahraných hlasových správ, ktoré môžu byť integrované do ľahko prispôsobiteľných scenárov. Nastavte sekvenciu telefonických hovorov pre optimálny zákaznícky zážitok. Predstavte svoju spoločnosť ešte predtým, ako hovor dosiahne konkrétneho zamestnanca. Rýchlo spojte volajúcich s požadovaným oddelením alebo zamestnancom. Znížte zaťaženie Vášho tímu a zvýšte spokojnosť zákazníkov.
Čierne a Biele zoznamy
Unavili ste sa z hovorov od vytrvalých predajcov nepotrebných služieb? Nemáte čas na nevyžiadané hovory od konkurencie, ktorá sa vydáva za potenciálnych zákazníkov? Ľahko môžete filtrovať prichádzajúce hovory, bojovať proti spamu a vyhnúť sa nežiaducim konverzáciám с bezplatnou funkciou Virtuálnej ústredne KOMPaaS.tech Čierne a Biele zoznamy.
Držanie hovoru
Dočasne pozastavte prebiehajúci hovor, aby ste mohli začať nový alebo reagovať na prichádzajúci hovor. Nastavte si melódiu na pozadí, ktorá bude hrať počas držania hovoru.
Hlasová pošta
Hlasová pošta nahráva a uchováva hlasové správy v schránke hlasovej pošty, ktorá je integrovaná do schémy smerovania Vášho geografického čísla. Správy si môžete vyzdvihnúť vytáčaním krátkeho čísla alebo nastavením doručovania na e-mail. Zabezpečte 24/7 dostupnosť pre zákazníkov, minimalizujte zmeškané hovory a maximalizujte príjmy.
Hlasový pozdrav
Nastavte prispôsobené, automatické hlasové správy, ktoré privítajú volajúceho účastníka a predstavia Vašu spoločnosť.
Konferencia
Pozvite účastníkov na konferenčný hovor prostredníctvom klapiek. Umožnite hlasovú komunikáciu účastníkom z rôznych lokalít prostredníctvom mobilných aj pevných liniek.
Predvoľba čísla
Vyberte číslo pre odchádzajúci hovor pri prepojení Vašej Virtuálnej ústredne s rôznymi regiónmi. Každému číslu je priradená digitálna predvoľba na jednoduchú identifikáciu.
Preposielanie na manažéra
Preposielanie hovoru na manažéra je funkcia, pri ktorej sa prichádzajúci hovor automaticky prepošle na telefón manažéra, ktorý bol naposledy v kontakte s potenciálnym zákazníkom.
Presmerovanie hovorov
Automaticky presmerujte prichádzajúce hovory na interné, externé alebo mobilné čísla na základe dostupnosti Vašich zamestnancov. Nastavte špecifické časové rámce na prijímanie hovorov na každom telefóne. Zvýšte efektívnosť tímu a zostaňte vždy v kontakte so zákazníkmi.
Prevzatie hovoru
Zachytenie hovoru umožňuje prijímať prichádzajúce hovory v mene nedostupného zamestnanca. Keď hovor smeruje na interné číslo neprítomného zamestnanca, jeho kolega ho môže prevziať zadaním určenej kombinácie čísel. Tým sa skráti čakacia doba pre zákazníkov a zabezpečí sa, že žiadny prichádzajúci hovor nebude zmeškaný.
Riadok hovorov
Efektívne presmerujte hovory na vhodného manažéra. Segmentujte hovory podľa tém, priorizujte hovory od vybraných zákazníkov a zlepšite celkovú zákaznícku službu.
Spätné volanie/Callback
Funkcia Callback umožňuje účastníkom iniciovať hovory ako prichádzajúce, čím výrazne znižuje náklady na odchádzajúcu komunikáciu spoločnosti. Odchádzajúce hovory sú vo fakturačnom systéme prezentované ako prichádzajúce, čo znamená, že sú pre účastníka bezplatné. Táto funkcia je mimoriadne užitočná pre spoločnosti s často cestujúcimi zamestnancami.
Štatistiky hovorov
Zobrazte a exportujte správy o prichádzajúcich, odchádzajúcich, interných a zmeškaných hovoroch z Vášho IVR menu.
Integrovaná Virtuálna ústredňa a IP-Telefónna ústredňa
Vyťažte plný potenciál svojej existujúcej telefónnej ústredne – či už analógovej, hybridnej alebo virtuálnej – tým, že ju bezproblémovo spojíte s KOMPaaS telefónnou ústredňou pod jednotným číslovacím plánom.
Pripojte funkcie ako hlasové menu, algoritmy distribúcie hovorov, nahrávanie hovorov a analytiku s viac ako 200 pokročilými funkciami Virtuálnej ústredne. Rozšírte svoje podnikanie s minimálnymi časovými a finančnými investíciami. Zjednodušte interakcie so zákazníkmi a zvýšte príjmy!
Zistiť viacHlasový robot pre prichádzajúce hovory
Doprajte svojim zákazníkom ešte lepší zážitok s KOMPaaS Hlasovým Asistentom. Automaticky priraďuje zákaznícke hovory, zaznamenáva hlasové správy mimo pracovného času a efektívne znižuje záťaž vášho tímu.
Virtuálny Hlasový Asistent funguje podobne ako človek: pýta sa, ako môže pomôcť, aktívne počúva problémy zákazníkov a smeruje ich na správne oddelenie.
Ušetrite na nákladoch na administratívnych zamestnancov a zabezpečte optimálne zákaznícke interakcie s KOMPaaS Hlasovým asistentom.
Zistiť viacKontaktné centrum AI
Inovatívny nástroj na správu hlasovej a textovej komunikácie s klientmi prostredníctvom pohodlného rozhrania.
Umelá inteligencia dokáže identifikovať tému a tón konverzácií, poskytovať krátke zhrnutia vo viac ako 100 jazykoch, prepisovať a prekladať hovory do zrozumiteľnej podoby, čím zvyšuje kvalitu práce personálu predaja a servisu.
Zistiť viacChatbot
Skráťte čas vášho tímu automatizáciou komunikácie cez messengery pomocou prispôsobiteľných scenárov.
Jednoducho vytvorte dialógové scenáre s reakciami bota na používateľsky prívetivej ťahaj-a-pusť (drag-and-drop) platforme.
Ľahko integrujte tieto scenáre do vašich obľúbených messengrov a zbierajte dáta do vašich CRM systémov a tretích strán cez API.
Zistiť viacAutomatické hovory
Zjednodušte komunikáciu so zákazníkmi tým, že iniciujete transakčné alebo hromadné automatické hovory na vami určený kontaktný zoznam v preferovanom čase.
Nastavte kritériá dokončenia úloh pre vaše hovorové sekvencie, získajte cenné zákaznícke poznatky a urýchlite zákaznícky servis pomocou funkcie prevodu reči na text alebo textu na reč.
Zistiť viac
Už dnes objavte, čo môže naša Virtuálna ústredňa urobiť pre Vaše podnikanie
Integrované s populárnymi CRM systémami
Prečo si vybrať KOMPaaS.tech Virtuálnu ústredňu?
Viac než 200 pokročilých funkcií virtuálnej ústredne
Viac než 10 rokov skúseností na telekomunikačnom trhu
Telekomunikačný poskytovateľ v 5+ krajinách EÚ
Viac než 60 000 virtuálnych telefónnych čísel pridelených regulátormi
Nastavenie do 15 minút
Pozrite si, čo hovoria naši zákazníci
KOMPaaS službu používame už niekoľko rokov a sme s ňou úplne spokojní. Nikdy sme nezažili žiadne prerušenia. Služba je flexibilná a spoľahlivá. Vrelo ju odporúčame aj pre zložitejšie projekty, pretože kompetentný a nápomocný tím KOMPaaS Vás podporí pri úspešnej implementácii.
Gergely KarcosLead IT & DevelopmentOd začiatku pandémie Covid-19 sme mesačne prijímali viac ako 1 000 prichádzajúcich objednávok. S pomocou inovatívnych riešení od KOMPaaS sme dokázali prepojiť telefónne hovory s naším rezervačným systémom. Naši pacienti môžu požadovať predpisy a odporúčania 24 hodín denne, čím sa zlepšila a urýchlila starostlivosť o pacientov. S balíkom KOMPaaS na základe minút sme dokázali znížiť a optimalizovať naše náklady na telefónne hovory.
Dr. Erzsébet Mária Takácsallergist, pulmonologistPred štyrmi rokmi sme oslovili niekoľko poskytovateľov VOIP, otestovali ich a nakoniec sme si vybrali KOMPaaS. Odvtedy toho neľutujeme. Flexibilný, inovatívny, rýchly. Momentálne poskytujeme VOIP služby v troch krajinách. Srdčne odporúčame spoluprácu s KOMPaaS.
Attila ElekesCEO