Produkt

Virtuálna ústredňa, ktorá zjednodušuje a zlepšuje Vaše obchodné procesy

Automatizujte interakcie so zákazníkmi pomocou výkonného systému KOMPaaS Virtuálna ústredňa. Jednoducho prepojte Vaše procesy s obľúbenými CRM systémami, ako sú Bitrix24, Kommo a Altegio. Šetrite čas na rutinných úlohách, zlepšite efektivitu tímu a už nikdy neprichádzajte o obchodné príležitosti.

Kúpiť teraz
Najpopulárnejšie funkcie
  • icon image

    Prepis hovorov

    Prepis hovorov poskytuje okamžitý prevod zvuku na text vo viac ako 30 jazykoch. Prepisy sú následne dostupné prostredníctvom osobných účtov, e-mailu alebo vo vybranom CRM systéme. Rýchlo analyzujte hovory, identifikujte časté námietky a úspešné predajné stratégie a zvýšte celkovú efektivitu predaja.

  • icon image

    Hlasová klasifikácia hovorov

    Spravujte hovory efektívnejšie pomocou Rozhovorov s klasifikáciou hlasu. Operátori označujú konverzácie kľúčovými frázami na konci hovoru, čo eliminuje manuálne označovanie. Aktivujte syntézu a rozpoznávanie reči a jednoducho hovorí kľúčové slová pre okamžité označovanie záznamov hovorov. Zjednodušte správu údajov o zákazníkoch automatickým importom označení hovorov a dôležitých detailov konverzácií do Vášho CRM systému.

  • icon image

    Virtuálny fax

    Prijímajte faxy ako prílohy e-mailov bez potreby investovať do fyzického faxového prístroja. Faxové správy odoslané na telefónne číslo sa konvertujú na PDF obrázky, ktoré sú dostupné vo Vašom osobnom účte alebo preposlané na e-mail.

  • icon image

    Nahrávanie hovorov

    Nahrávajte a jednoducho analyzujte interné, externé a mobilné hovory v rámci KOMPaaS.tech Virtuálnej ústredne. Riešte sporné otázky a zlepšujte interakcie so zákazníkmi.

  • icon image

    Robot-kontrolór

    Zaistite, že každý telefonický hovor, záujemca alebo požiadavka bude okamžite vybavená. Vyťažte funkciu Robotického ovládača KOMPaaS.tech Virtuálnej ústredne na automatické riešenie zmeškaných hovorov. Jednoducho prispôsobte rozvrhy, intervaly volaní a maximálny počet pokusov. Umožnite vášmu predajnému tímu venovať sa dôležitejším úlohám a zvýšiť príjmy Vášho podnikania.

  • icon image

    Pomocník

    Nápoveda umožňuje skúsenému zamestnancovi sledovať hovor s klientom spolu s novým kolegom a poskytnúť pomoc, keď je to potrebné. Takto sa uľahčuje zaučenie nového zamestnanca, zabezpečuje plynulý dialóg s klientmi, efektívne riešenie problémov a úspešné uzatváranie obchodov.

  • icon image

    Speech-to-text/Text-to-speech

    Ušetrite čas a znížte náklady na spracovanie telefonátov na tretinu pôvodných nákladov pomocou funkcie Virtuálneho asistenta v rámci KOMPaaS.tech Virtuálnej ústredne, ktorá je vybavená technológiami rozpoznávania a syntézy reči (Speech-to-text/Text-to-speech). Asistent hovorí jazykom vášho zákazníka, odpovedá na ich otázky a v prípade potreby presmeruje hovory – a to všetko 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní v roku. Urýchlite predajný proces a zvýšte spokojnosť zákazníkov.

  • icon image

    Hodnotenie hovorov

    Hodnotenie hovorov Vám poskytne okamžitú a podrobnú spätnú väzbu od zákazníkov o kvalite služieb a produktoch. Prispôsobte scenár hodnotenia operátorov podľa svojich potrieb. Vďaka automatickému prepisu zvuku rýchlo analyzujte spätnú väzbu zákazníkov. Zistite a vyriešte problémy ihneď.

  • icon image

    Kombinácia Virtuálnej ústredne a IP Telefónnej ústredne

    Funkcia kombinácie Telefónnej ústredne (analógovej, hybridnej alebo virtuálnej) a KOMPaaS Virtuálnej telefónnej ústredne do jedného telekomunikačného systému s jednotným číslovacím plánom a krátkymi číslami pre interných účastníkov.

  • icon image

    Kontrola nákladov

    Získajte úplnú kontrolu nad výdavkami na odchádzajúcu komunikáciu. Nastavte individuálne obmedzenia na odchádzajúce hovory, obmedzte denné alebo mesačné využitie spoplatnenej prevádzky, alebo zablokujte spoplatnené odchádzajúce hovory, čím získate maximálnu kontrolu nad nákladmi na telefóniu

  • icon image

    Automatický hlasový systém (IVR)

    Využite funkciu Hlasového menu (IVR), systém prednahraných hlasových správ, ktoré môžu byť integrované do ľahko prispôsobiteľných scenárov. Nastavte sekvenciu telefonických hovorov pre optimálny zákaznícky zážitok. Predstavte svoju spoločnosť ešte predtým, ako hovor dosiahne konkrétneho zamestnanca. Rýchlo spojte volajúcich s požadovaným oddelením alebo zamestnancom. Znížte zaťaženie Vášho tímu a zvýšte spokojnosť zákazníkov.

  • icon image

    Čierne a Biele zoznamy

    Unavili ste sa z hovorov od vytrvalých predajcov nepotrebných služieb? Nemáte čas na nevyžiadané hovory od konkurencie, ktorá sa vydáva za potenciálnych zákazníkov? Ľahko môžete filtrovať prichádzajúce hovory, bojovať proti spamu a vyhnúť sa nežiaducim konverzáciám с bezplatnou funkciou Virtuálnej ústredne KOMPaaS.tech Čierne a Biele zoznamy.

  • icon image

    Držanie hovoru

    Dočasne pozastavte prebiehajúci hovor, aby ste mohli začať nový alebo reagovať na prichádzajúci hovor. Nastavte si melódiu na pozadí, ktorá bude hrať počas držania hovoru.

  • icon image

    Hlasová pošta

    Hlasová pošta nahráva a uchováva hlasové správy v schránke hlasovej pošty, ktorá je integrovaná do schémy smerovania Vášho geografického čísla. Správy si môžete vyzdvihnúť vytáčaním krátkeho čísla alebo nastavením doručovania na e-mail. Zabezpečte 24/7 dostupnosť pre zákazníkov, minimalizujte zmeškané hovory a maximalizujte príjmy.

  • icon image

    Hlasový pozdrav

    Nastavte prispôsobené, automatické hlasové správy, ktoré privítajú volajúceho účastníka a predstavia Vašu spoločnosť.

  • icon image

    Konferencia

    Pozvite účastníkov na konferenčný hovor prostredníctvom klapiek. Umožnite hlasovú komunikáciu účastníkom z rôznych lokalít prostredníctvom mobilných aj pevných liniek.

  • icon image

    Predvoľba čísla

    Vyberte číslo pre odchádzajúci hovor pri prepojení Vašej Virtuálnej ústredne s rôznymi regiónmi. Každému číslu je priradená digitálna predvoľba na jednoduchú identifikáciu.

  • icon image

    Preposielanie na manažéra

    Preposielanie hovoru na manažéra je funkcia, pri ktorej sa prichádzajúci hovor automaticky prepošle na telefón manažéra, ktorý bol naposledy v kontakte s potenciálnym zákazníkom.

  • icon image

    Presmerovanie hovorov

    Automaticky presmerujte prichádzajúce hovory na interné, externé alebo mobilné čísla na základe dostupnosti Vašich zamestnancov. Nastavte špecifické časové rámce na prijímanie hovorov na každom telefóne. Zvýšte efektívnosť tímu a zostaňte vždy v kontakte so zákazníkmi.

  • icon image

    Prevzatie hovoru

    Zachytenie hovoru umožňuje prijímať prichádzajúce hovory v mene nedostupného zamestnanca. Keď hovor smeruje na interné číslo neprítomného zamestnanca, jeho kolega ho môže prevziať zadaním určenej kombinácie čísel. Tým sa skráti čakacia doba pre zákazníkov a zabezpečí sa, že žiadny prichádzajúci hovor nebude zmeškaný.

  • icon image

    Riadok hovorov

    Efektívne presmerujte hovory na vhodného manažéra. Segmentujte hovory podľa tém, priorizujte hovory od vybraných zákazníkov a zlepšite celkovú zákaznícku službu.

  • icon image

    Spätné volanie/Callback

    Funkcia Callback umožňuje účastníkom iniciovať hovory ako prichádzajúce, čím výrazne znižuje náklady na odchádzajúcu komunikáciu spoločnosti. Odchádzajúce hovory sú vo fakturačnom systéme prezentované ako prichádzajúce, čo znamená, že sú pre účastníka bezplatné. Táto funkcia je mimoriadne užitočná pre spoločnosti s často cestujúcimi zamestnancami.

  • icon image

    Štatistiky hovorov

    Zobrazte a exportujte správy o prichádzajúcich, odchádzajúcich, interných a zmeškaných hovoroch z Vášho IVR menu.

Výhody integrovaných riešení KOMPaaS.tech

Integrovaná Virtuálna ústredňa a IP-Telefónna ústredňa

Vyťažte plný potenciál svojej existujúcej telefónnej ústredne – či už analógovej, hybridnej alebo virtuálnej – tým, že ju bezproblémovo spojíte s KOMPaaS telefónnou ústredňou pod jednotným číslovacím plánom.

Pripojte funkcie ako hlasové menu, algoritmy distribúcie hovorov, nahrávanie hovorov a analytiku s viac ako 200 pokročilými funkciami Virtuálnej ústredne. Rozšírte svoje podnikanie s minimálnymi časovými a finančnými investíciami. Zjednodušte interakcie so zákazníkmi a zvýšte príjmy!

Zistiť viac

Hlasový robot pre prichádzajúce hovory

Doprajte svojim zákazníkom ešte lepší zážitok s KOMPaaS Hlasovým Asistentom. Automaticky priraďuje zákaznícke hovory, zaznamenáva hlasové správy mimo pracovného času a efektívne znižuje záťaž vášho tímu.

Virtuálny Hlasový Asistent funguje podobne ako človek: pýta sa, ako môže pomôcť, aktívne počúva problémy zákazníkov a smeruje ich na správne oddelenie.

Ušetrite na nákladoch na administratívnych zamestnancov a zabezpečte optimálne zákaznícke interakcie s KOMPaaS Hlasovým asistentom.

Zistiť viac
Zvýšte efektivitu podnikania s našimi doplnkovými produktmi
  • Kontaktné centrum AI icon

    Kontaktné centrum AI

    Inovatívny nástroj na správu hlasovej a textovej komunikácie s klientmi prostredníctvom pohodlného rozhrania.

    Umelá inteligencia dokáže identifikovať tému a tón konverzácií, poskytovať krátke zhrnutia vo viac ako 100 jazykoch, prepisovať a prekladať hovory do zrozumiteľnej podoby, čím zvyšuje kvalitu práce personálu predaja a servisu.

    Zistiť viac
  • Chatbot  icon

    Chatbot

    Skráťte čas vášho tímu automatizáciou komunikácie cez messengery pomocou prispôsobiteľných scenárov.

    Jednoducho vytvorte dialógové scenáre s reakciami bota na používateľsky prívetivej ťahaj-a-pusť (drag-and-drop) platforme.

    Ľahko integrujte tieto scenáre do vašich obľúbených messengrov a zbierajte dáta do vašich CRM systémov a tretích strán cez API.

    Zistiť viac
  • Automatické hovory icon

    Automatické hovory

    Zjednodušte komunikáciu so zákazníkmi tým, že iniciujete transakčné alebo hromadné automatické hovory na vami určený kontaktný zoznam v preferovanom čase.

    Nastavte kritériá dokončenia úloh pre vaše hovorové sekvencie, získajte cenné zákaznícke poznatky a urýchlite zákaznícky servis pomocou funkcie prevodu reči na text alebo textu na reč.

    Zistiť viac

Už dnes objavte, čo môže naša Virtuálna ústredňa urobiť pre Vaše podnikanie

man with notebook

Integrované s populárnymi CRM systémami

  • altegio logo
  • kommo logo
  • sap-b-one logo
  • bitrix24 logo

Prečo si vybrať KOMPaaS.tech Virtuálnu ústredňu?

  • icon image

    Viac než 200 pokročilých funkcií virtuálnej ústredne

  • icon image

    Viac než 10 rokov skúseností na telekomunikačnom trhu

  • icon image

    Telekomunikačný poskytovateľ v 5+ krajinách EÚ

  • icon image

    Viac než 60 000 virtuálnych telefónnych čísel pridelených regulátormi

  • icon image

    Nastavenie do 15 minút

Kúpiť teraz

Pozrite si, čo hovoria naši zákazníci

  • KOMPaaS službu používame už niekoľko rokov a sme s ňou úplne spokojní. Nikdy sme nezažili žiadne prerušenia. Služba je flexibilná a spoľahlivá. Vrelo ju odporúčame aj pre zložitejšie projekty, pretože kompetentný a nápomocný tím KOMPaaS Vás podporí pri úspešnej implementácii.

    company logo
    Gergely KarcosLead IT & Development
  • Od začiatku pandémie Covid-19 sme mesačne prijímali viac ako 1 000 prichádzajúcich objednávok. S pomocou inovatívnych riešení od KOMPaaS sme dokázali prepojiť telefónne hovory s naším rezervačným systémom. Naši pacienti môžu požadovať predpisy a odporúčania 24 hodín denne, čím sa zlepšila a urýchlila starostlivosť o pacientov. S balíkom KOMPaaS na základe minút sme dokázali znížiť a optimalizovať naše náklady na telefónne hovory.

    company logo
    Dr. Erzsébet Mária Takácsallergist, pulmonologist
  • Pred štyrmi rokmi sme oslovili niekoľko poskytovateľov VOIP, otestovali ich a nakoniec sme si vybrali KOMPaaS. Odvtedy toho neľutujeme. Flexibilný, inovatívny, rýchly. Momentálne poskytujeme VOIP služby v troch krajinách. Srdčne odporúčame spoluprácu s KOMPaaS.

    company logo
    Attila ElekesCEO

Odpovede na Vaše otázky

question?

info sign

Nemôžete nájsť svoju krajinu?
Navštívte kompaas.eu pre EU (€) alebo kompaas.tech pre akúkoľvek inú krajinu ($)