Aktuality
Nová hlasová služba Virtuálnej ústredne "Hlasová klasifikácia hovorov" pomáha klasifikovať požiadavky
Firemní klienti KOMPaaS.tech majú k dispozícii novú bezplatnú funkciu Virtuálnej ústredne "Hlasová klasifikácia hovorov", ktorá umožňuje označiť každú konverzáciu vyslovením kľúčových slov na konci hovoru.
Ovládanie ukončenia hovorov pomáha určiť témy telefonátov potenciálnych a existujúcich zákazníkov za účelom následnej analýzy typu hovorov a obsahu rozhovorov. Príklady značiek: "Spam", "Prihláška prijatá", "Prebiehajúca žiadosť" atď. Okrem toho je možné hovoru priradiť úroveň priority: "Urgentné", "Dôležité", "Nie súrne", "Nie je dôležité", atď.
Nová funkcia KOMPaaS.tech zlepšuje zákaznícku skúsenosť a zvyšuje efektivitu operátorov call centra.
Ako to funguje?:
Krok 1: V nastaveniach Virtuálnej ústredni KOMPaaS.tech sa vytvorí zoznam tagov.
Krok 2: Operátor / manažér predaja prijíma prichádzajúci hovor.
Krok 3: Vytvorí sa spojenie a uskutoční sa telefonický rozhovor medzi klientom a oparátorom spoločnosti.
Krok 4: Po ukončení hovora zo strany klienta, operátor zostáva na linke a označí hovor pomocou hlasového robota.
Krok 5: Informácie o názve tagov hovorov sa uložia do CDR (Call Detail Record).
Novú funkciu Virtuálnej ústredni KOMPaaS.tech si môžete aktivovať samostatne podľa pokynov na inštaláciu v "Databáze znalosti".
Všetky novinky