Riešenia
Hlasový robot na obvolávanie klientov
Zvýšte zisk spoločnosti a zlepšite skúsenosti vašich stálych zákazníkov.
Kúpiť terazVýhody
- 24/7Zákaznícka podpora
Okamžitá pomoc pri zlepšovaní kvality zákazníckych služieb
- 100%spracovaných hovorov
Robot vedie toľko rozhovorov, koľko kanálov je pripojených k číslu
- < 5 sekČas načítania údajov
Úprava objednávok alebo poskytovanie informácií zákazníkovi v reálnom čase
- - 30%Zníženie nákladov na údržbu
Jeden robot nahradí viacerých zamestnancov, nepotrebuje oddych a nevyžaduje školenie
Robot dokáže vykonávať rôzne úlohy
- Notifikácie
Pripomenutie dlžoby, termínu stretnutia, udalosti alebo nazbieraných bonusov
- Potvrdenie
Dokončenie objednávky, potvrdenie času doručenia alebo vykonanie operácií
- Zber spätnej väzby
Získanie názoru na produkt alebo službu, hodnotenie práce operátora, realizácia rozšíreného prieskumu
- Reaktivácia databázy
Identifikácia potrieb neaktívnych klientov alebo ponúknutie špeciálnej ponuky
Ako používať robota na obvolávanie klientskej databázy?
Hlasový robot sa využíva na výmenu dôležitých informácií medzi klientom a podnikateľskými aplikáciami, ako sú CRM systémy alebo fakturačné systémy.
Na zabezpečenie plynulej komunikácie je potrebné vytvoriť scenár pre virtuálnu ústredňu, nastaviť úlohu na automatické hovory a integrovať systém s CRM. Skript sa vykonáva automaticky prostredníctvom API na základe údajov obsahujúcich potrebné parametre.
Počas hovoru dokáže hlasový robot osloviť klienta menom, poskytnúť podrobnosti o objednávke, položiť potrebné otázky a zároveň odoslať odpovede do externej databázy. Skripty môžu tiež zahŕňať možnosť pripojenia operátora call centra do rozhovoru.

Integrácie s CRM systémami a ďalšie
Využívajte všetky možnosti modernej telefónie pre podnikanie
Robot vloží zozbierané informácie do CRM systému, prevedie obchodné prípady podľa fáz a vytvorí úlohy na opätovné zavolanie
Robot pochopí reč a odpovie na otázky zákazníkov
Obvolajte databázu kontaktov akejkoľvek veľkosti v čo najkratšom čase
Nastavte úlohy na obvolávanie podľa potrieb vášho podnikania
Pre službu Automatizované hovory
Posielajte dôležité informácie alebo ponuky priamo počas hovoru