Aktuality
Nová funkcia Virtuálnej ústredni od spoločnosti KOMPaaS.tech: "Prepis hovoru"
Spoločnosti KOMPaaS.tech, ktorý poskytuje telekomunikačné služby a vyvíja softvérové produkty, ponúka svojím firemným zákazníkom od 1. februára tohto roku prístup k novej funkcii virtuálnej ústredne "Prepis hovoru", ktorá umožňuje prepísať hovor do textu.
Ďalšia nová funkcia Virtuálnej ústredni umožňuje analýzu telefonických rozhovorov v reálnom čase, identifikáciu sťažností zákazníkov a poskytovanie odporúčaní obchodným manažérom, čím optimalizuje a automatizuje prácu obchodného oddelenia.
Prepísané telefonické rozhovory sú dostupné vo vlastnom zákazníckom účte. Okrem toho môžete nakonfigurovať automatické odosielanie textového súboru obsahujúceho prepis hovorov na e-mail. Prepísané hovory je možné získať aj cez API. Aj vlastné zvukové súbory je možné nahrať do systému na následný prepis.
Funkcia "Prepis hovoru" je vyúčtovaná podľa špeciálneho tarifu v rámci funkcii Rozpoznávanie reči.
Všetky novinky