Ceny

Kontaktné centrum s AI

Omnikanálová platforma vlastnej výroby s integrovanou umelou inteligenciou.

Použitie AI kontaktného centra umožňuje špecialistom na predaj a zákaznícky servis komunikovať so zákazníkmi prostredníctvom hlasových a textových komunikačných kanálov v jednotnom rozhraní.

Beta
Mesačný poplatok:
0
Bezplatné nastavenie:
Počet operátorov:
Neobmedzený
AI analýza reči:
0 € mesiac

Cena API požiadaviek na externé služby pri použití v Kontaktnom centre:

  • Požiadavka na odpoveď AI – od 0,00001 € za 1 token
  • Transkripcia hovoru – od 0,0015 € za 30 sekúnd
  • Rozpoznávanie reči – od 0,005 € za 30 sekúnd
  • Syntéza reči – od 0,005 € za 1 znak

Kompletný cenník API služieb

question?

info sign

Nemôžete nájsť svoju krajinu?
Navštívte kompaas.eu pre EU (€) alebo kompaas.tech pre akúkoľvek inú krajinu ($)