Integrácia

Integrácia s amoCRM

amoCRM je jedným z najpopulárnejších systémov CRM medzi malými a strednými podnikmi v Rusku. Ľahko sa ovláda a používa. Integrácia virtuálnych ústrední s amoCRM pomôže optimalizovať prácu obchodného oddelenia spoločnosti.

Objednať

Na čo sa používa?

Kombinácia virtuálnych ústrední a amoCRM v jednej službe vám umožňuje efektívnejšie komunikovať s klientmi: uskutočňovať hovory jedným kliknutím, pri prichádzajúcom hovore zobraziť kartu klienta. Zamestnanec vidí, kto volá a ktorá úloha je otvorená. Systém automaticky zaznamenáva požiadavky a generuje potenciálnych zákazníkov vo všetkých kanáloch a pridáva ich do lievika predaja

Zvýšiť lojalitu klientov, pripraviť sa na rokovania
Ušetriť čas na hovoroch
Získať kompletnú históriu hovorov a zaznamenané hovory so zákazníkmi
Pomôcť obnoviť chronológiu udalostí od prvej požiadavky zákazníka
Sledovať zmeškané hovory
Schopnosť vytvoriť pohodlný algoritmus prichádzajúceho hovoru
placeholder

Aktivovať funkciu

Funkciu aktivujte samostatne podľa pokynov na inštaláciu.

Aktivovať samostatne