Funkcie

Integrácia s Bitrix24

Bitrix24 je komplexný cloudový systém správy predaja a komunikácie so zákazníkmi, ktorý obsahuje modul CRM. Integrácia Bitrix24 s virtuálnou ústredňou ukladá celú históriu komunikácií (hovory a zaznamenané hovory) na kartu klienta.

Objednať

Na čo sa používa?

Integrácia služby Bitrix24 a Virtuálnej ústredne umožňuje automatické zaznamenávanie všetkých telefónnych rozhovorov do systému CRM, a pre prichádzajúce hovory sú k dispozícii všetky informácie o zákazníkovi, takže komunikácia je efektívnejšia a účinnosť reklamných kampaní sa dá lepšie merať.

Vybrané funkcie

Všetky hovory sú zaznamenané v Bitrix24
Odchádzajúci hovor je možné uskutočniť jedným klikom zo systému CRM
V Bitrix24 sú viditeľné všetky hovory podľa zamestnancov
Prispôsobenie nastavení pre každého používateľa CRM
Automatické prepojenie klienta s jeho osobným manažérom
placeholder

Aktivovať funkciu

Funkciu aktivujte samostatne podľa pokynov na inštaláciu.

Aktivovať samostatne

question?

info sign

Nemôžete nájsť svoju krajinu?
Navštívte kompaas.eu pre EU (€) alebo kompaas.tech pre akúkoľvek inú krajinu ($)