Funkcie
Integrácia s Bitrix24
Bitrix24 je komplexný cloudový systém správy predaja a komunikácie so zákazníkmi, ktorý obsahuje modul CRM. Integrácia Bitrix24 s virtuálnou ústredňou ukladá celú históriu komunikácií (hovory a zaznamenané hovory) na kartu klienta.
ObjednaťNa čo sa používa?
Integrácia služby Bitrix24 a Virtuálnej ústredne umožňuje automatické zaznamenávanie všetkých telefónnych rozhovorov do systému CRM, a pre prichádzajúce hovory sú k dispozícii všetky informácie o zákazníkovi, takže komunikácia je efektívnejšia a účinnosť reklamných kampaní sa dá lepšie merať.
Vybrané funkcie
Všetky hovory sú zaznamenané v Bitrix24
Odchádzajúci hovor je možné uskutočniť jedným klikom zo systému CRM
V Bitrix24 sú viditeľné všetky hovory podľa zamestnancov
Prispôsobenie nastavení pre každého používateľa CRM
Automatické prepojenie klienta s jeho osobným manažérom