Produkt
Kontaktné centrum s AI
- – Jednotné rozhranie pre hlasové a textové dialógy v reálnom čase
- – Rečová analytika pomocou AI
- – Prepis a preklady prepísaných telefónnych hovorov
S akými problémami sa stretávajú kontaktné centrá?
Zákazníkov sa sťažuje na absenciu jednotnej histórie osloven
Operátori sú často nútení pýtať sa zákazníkov znova na ich problémy, pretože história dialógov sa neukladá.
Zákazníkov odíde ku konkurencii kvôli dlhému čakaniu na odpoveď
Nábor nových zamestnancov nie vždy umožňuje primerane skrátiť čas čakania na odpoveď.
Zákazníkov nedostávajú adekvátne odpovede na svoje otázky
Keď databáza znalostí neobsahuje potrebné informácie a školenie zamestnancov je nedostatočné, spokojnosť zákazníkov klesá.
Kontaktné centrá nezvládajú nárast počtu požiadaviek
Pri veľkom objeme prichádzajúcich žiadostí musia zákazníci dlho čakať na linke kvôli nedostatku špecialistov.
Kontaktných centier je nútených zvyšovať náklady na nábor personálu
Kontaktné centrá často musia viac investovať do platov nových zamestnancov, školenia personálu a údržby infraštruktúry call centra.
Kontaktné centrum s AI - riešenie vašich problémov
Systematizujte a analyzujte dialógy so zákazníkmi v prehľadnom rozhraní pomocou AI.
Odpovedajte na požiadavky zákazníkov z hlasových a textových kanálov v jedinom rozhraní v reálnom čase. Pracujte so zákazníckymi požiadavkami z sociálnych sietí, widgetov na webovej stránke, e-mailu a telefónu, skracujúc čas čakania a zvyšujúc spokojnosť zákazníkov.
Interagujte so zákazníkmi rýchlejšie vďaka šablónam správ, automatickým odpovediam, presmerovaniu chatov na iného manažéra a ďalším funkciám.
Umelá inteligencia integrovaná do kontaktného centra okamžite určuje tému a tonalitu požiadavky a vytvára stručný prehľad dialógov vo viac ako 100 jazykoch sveta.
AI hodnotí všetky hovory podľa pokynov zadaných používateľom. Umelá inteligencia môže byť požiadaná o určenie informácií o krajine požiadavky, číslach odchádzajúcich a prichádzajúcich hovorov a o stručné zhrnutie dialógu.
Prepis hovoru (speech-to-text - STT) je prevod reči z audio formátu na textový.
Prepisujte ako zaznamenané telefónne rozhovory, tak aj hovory v reálnom čase pomocou Google STT a ChatGPT.
Práca s prepísanými audio súbormi je rýchlejšia a pohodlnejšia. Môžete analyzovať záznamy po jednotlivých prípadoch, napríklad na analýzu konkrétnej sporné situácie, alebo všetky hovory naraz. Napríklad, ak zákazník najprv komunikoval s robotom a potom ho spojili so živým operátorom, prepis dialógu v reálnom čase pomôže zamestnancovi vyhnúť sa opakovaniu a poskytnúť zákazníkovi iba tú informáciu, ktorú predtým nedostal od robota.
Zlepšujte kvalitu práce manažérov predajných oddelení, špecialistov technickej podpory a operátorov call centier.
Možnosti Kontaktného centra AI
- Rečová analytika
Hodnotte hovory pomocou AI podľa zadaných pokynov a skúmajte správy podľa parametrov: téma a tonalita rozhovoru, zhrnutie, lexikálna analýza konverzácie.
- Stavy dialógov
Spravujte stavy dialógov a vytvárajte dodatočné štítky pre presnejšiu klasifikáciu.
- Nastavenie scenárov
Vytvárajte scenáre textových a telefonických dialógov v pohodlnom rozhraní drag-and-drop.
- Adresár
Prezerajte si profily účastníkov rozhovorov, vrátane informácií zo sociálnych sietí, a volajte im cez rozhranie Kontaktného centra AI.
- Zdroje prechodu
Sledujte zdroj prechodu na webovú stránku a stránku otvorenú počas dialógu na vyhodnotenie efektívnosti kanálov na získavanie publika.
- Filter požiadaviek
Trieďte požiadavky podľa stavu, kľúčových slov, komunikačných kanálov alebo mena operátora, aby ste rýchlo získali prístup k potrebným informáciám.
Nové štandardy zákazníckeho servisu s produktami KOMPaaS.tech.
Virtuálna ústredňa
Nastavujte scenáre a čakacie fronty hovorov, nahrávajte, prepisujte a analyzujte hovory, kontrolujte náklady na komunikáciu, automaticky presmerovávajte hovory na potrebných manažérov a mnoho ďalšieho.
Využívajte základné funkcie zadarmo a pripájajte dodatočné funkcie ako Inteligentné menu IVR,suflér, Virtuálny fax, Hodnotenie operátora a Automatické spätné volanie na zmeškané hovory.
Skracujte čas čakania na odpoveď a zlepšujte zákaznícku skúsenosť.
Learn moreChatbot
Okamžite reagujte na požiadavky zákazníkov pomocou chat-bota na báze AI, ktorý spracováva požiadavky 24/7/365.
Integrujte chat-bota s messengermi a widgetmi na webe pre bezproblémovú komunikáciu na všetkých fázach interakcie.
Vytvárajte scenáre rozhovorov bez kódu v pohodlnom rozhraní.
Delegujte až 80% typických požiadaviek chat-botovi, aby sa podpora mohla sústrediť na zložitejšie otázky.
Learn moreAutomatické volania
Zjednodušte prácu vášho Kontaktného centra AI pripojením transakčných alebo hromadných automatických volaní zákazníkom.
Nastavte pohodlný rozvrh hovorov, kritériá na ukončenie rozhovoru a urýchlite obsluhu zákazníkov s funkciou syntézy a rozpoznávania reči.
Informujte zákazníkov o nových ponukách, zbierajte spätnú väzbu, potvrdzujte zápis na termín a mnoho ďalšieho 5-krát rýchlejšie a lacnejšie v porovnaní s prácou operátora.
Learn more