Produkt

Kontaktné centrum s AI

  • – Jednotné rozhranie pre hlasové a textové dialógy v reálnom čase
  • – Rečová analytika pomocou AI
  • – Prepis a preklady prepísaných telefónnych hovorov
Objednať

S akými problémami sa stretávajú kontaktné centrá?

  • image icon

    Zákazníkov sa sťažuje na absenciu jednotnej histórie osloven

    Operátori sú často nútení pýtať sa zákazníkov znova na ich problémy, pretože história dialógov sa neukladá.

  • image icon

    Zákazníkov odíde ku konkurencii kvôli dlhému čakaniu na odpoveď

    Nábor nových zamestnancov nie vždy umožňuje primerane skrátiť čas čakania na odpoveď.

  • image icon

    Zákazníkov nedostávajú adekvátne odpovede na svoje otázky

    Keď databáza znalostí neobsahuje potrebné informácie a školenie zamestnancov je nedostatočné, spokojnosť zákazníkov klesá.

  • image icon

    Kontaktné centrá nezvládajú nárast počtu požiadaviek

    Pri veľkom objeme prichádzajúcich žiadostí musia zákazníci dlho čakať na linke kvôli nedostatku špecialistov.

  • image icon

    Kontaktných centier je nútených zvyšovať náklady na nábor personálu

    Kontaktné centrá často musia viac investovať do platov nových zamestnancov, školenia personálu a údržby infraštruktúry call centra.

  • Kontaktné centrum s AI - riešenie vašich problémov

    Systematizujte a analyzujte dialógy so zákazníkmi v prehľadnom rozhraní pomocou AI.

    Dialógy s klientmi sú ako na dlani

    Odpovedajte na požiadavky zákazníkov z hlasových a textových kanálov v jedinom rozhraní v reálnom čase. Pracujte so zákazníckymi požiadavkami z sociálnych sietí, widgetov na webovej stránke, e-mailu a telefónu, skracujúc čas čakania a zvyšujúc spokojnosť zákazníkov.

    Interagujte so zákazníkmi rýchlejšie vďaka šablónam správ, automatickým odpovediam, presmerovaniu chatov na iného manažéra a ďalším funkciám.

    Rečová analytika AI na zlepšenie kvality zákazníckeho servisu

    Umelá inteligencia integrovaná do kontaktného centra okamžite určuje tému a tonalitu požiadavky a vytvára stručný prehľad dialógov vo viac ako 100 jazykoch sveta.

    AI hodnotí všetky hovory podľa pokynov zadaných používateľom. Umelá inteligencia môže byť požiadaná o určenie informácií o krajine požiadavky, číslach odchádzajúcich a prichádzajúcich hovorov a o stručné zhrnutie dialógu.

    Záznam, prepis a preklad rokovaní so zákazníkmi do zrozumiteľného jazyka

    Prepis hovoru (speech-to-text - STT) je prevod reči z audio formátu na textový.

    Prepisujte ako zaznamenané telefónne rozhovory, tak aj hovory v reálnom čase pomocou Google STT a ChatGPT.

    Práca s prepísanými audio súbormi je rýchlejšia a pohodlnejšia. Môžete analyzovať záznamy po jednotlivých prípadoch, napríklad na analýzu konkrétnej sporné situácie, alebo všetky hovory naraz. Napríklad, ak zákazník najprv komunikoval s robotom a potom ho spojili so živým operátorom, prepis dialógu v reálnom čase pomôže zamestnancovi vyhnúť sa opakovaniu a poskytnúť zákazníkovi iba tú informáciu, ktorú predtým nedostal od robota.

    Zlepšujte kvalitu práce manažérov predajných oddelení, špecialistov technickej podpory a operátorov call centier.

    Možnosti Kontaktného centra AI

    • icon image
      Rečová analytika

      Hodnotte hovory pomocou AI podľa zadaných pokynov a skúmajte správy podľa parametrov: téma a tonalita rozhovoru, zhrnutie, lexikálna analýza konverzácie.

    • icon image
      Stavy dialógov

      Spravujte stavy dialógov a vytvárajte dodatočné štítky pre presnejšiu klasifikáciu.

    • icon image
      Nastavenie scenárov

      Vytvárajte scenáre textových a telefonických dialógov v pohodlnom rozhraní drag-and-drop.

    • icon image
      Adresár

      Prezerajte si profily účastníkov rozhovorov, vrátane informácií zo sociálnych sietí, a volajte im cez rozhranie Kontaktného centra AI.

    • icon image
      Zdroje prechodu

      Sledujte zdroj prechodu na webovú stránku a stránku otvorenú počas dialógu na vyhodnotenie efektívnosti kanálov na získavanie publika.

    • icon image
      Filter požiadaviek

      Trieďte požiadavky podľa stavu, kľúčových slov, komunikačných kanálov alebo mena operátora, aby ste rýchlo získali prístup k potrebným informáciám.

    S týmto produktom sa kupujú

    Nové štandardy zákazníckeho servisu s produktami KOMPaaS.tech.

    • Virtuálna ústredňa icon

      Virtuálna ústredňa

      Nastavujte scenáre a čakacie fronty hovorov, nahrávajte, prepisujte a analyzujte hovory, kontrolujte náklady na komunikáciu, automaticky presmerovávajte hovory na potrebných manažérov a mnoho ďalšieho.

      Využívajte základné funkcie zadarmo a pripájajte dodatočné funkcie ako Inteligentné menu IVR,suflér, Virtuálny fax, Hodnotenie operátora a Automatické spätné volanie na zmeškané hovory.

      Skracujte čas čakania na odpoveď a zlepšujte zákaznícku skúsenosť.

      Learn more
    • Chatbot icon

      Chatbot

      Okamžite reagujte na požiadavky zákazníkov pomocou chat-bota na báze AI, ktorý spracováva požiadavky 24/7/365.

      Integrujte chat-bota s messengermi a widgetmi na webe pre bezproblémovú komunikáciu na všetkých fázach interakcie.

      Vytvárajte scenáre rozhovorov bez kódu v pohodlnom rozhraní.

      Delegujte až 80% typických požiadaviek chat-botovi, aby sa podpora mohla sústrediť na zložitejšie otázky.

      Learn more
    • Automatické volania icon

      Automatické volania

      Zjednodušte prácu vášho Kontaktného centra AI pripojením transakčných alebo hromadných automatických volaní zákazníkom.

      Nastavte pohodlný rozvrh hovorov, kritériá na ukončenie rozhovoru a urýchlite obsluhu zákazníkov s funkciou syntézy a rozpoznávania reči.

      Informujte zákazníkov o nových ponukách, zbierajte spätnú väzbu, potvrdzujte zápis na termín a mnoho ďalšieho 5-krát rýchlejšie a lacnejšie v porovnaní s prácou operátora.

      Learn more
    Chcete sa dozvedieť viac? Zanechajte žiadosť o pripojenie

    Odpovede na vaše otázky

    question?

    info sign

    Nemôžete nájsť svoju krajinu?
    Navštívte kompaas.eu pre EU (€) alebo kompaas.tech pre akúkoľvek inú krajinu ($)