Funkcie

Držanie hovoru

Umožňuje pozastaviť konverzáciu, aby ste mohli uskutočniť alebo prijať iný hovor.

Ako to funguje?

Operátor môže pozastaviť akýkoľvek prichádzajúci alebo odchádzajúci hovor po nadviazaní spojenia, aby mohol viesť rozhovor na inej linke alebo eliminovať neželané zvuky či hluky. Počas pozastaveného hovoru klient počúva hudbu alebo oznamy, ktoré môžu byť nastavené pre konkrétne číslo alebo scenár.

Na čo slúži?

  • Pohodlné prepínanie medzi dvoma rozhovormi

  • Žiadne neželané skúsenosti alebo detaily pre klientov

  • Vyhradiť si čas na objasnenie detailov zákazníckych problémov

Tariff

Predplatný poplatok
Mesačný poplatok:
0 €
placeholder

Aktivovať funkciu

Funkciu aktivujte samostatne podľa pokynov na inštaláciu.

Aktivovať samostatne