Funkcia

Držanie hovoru

Umožňuje pozastaviť konverzáciu, aby ste mohli uskutočniť alebo prijať iný hovor.

Objednať

Ako to funguje?

Operátor môže pozastaviť akýkoľvek prichádzajúci alebo odchádzajúci hovor po nadviazaní spojenia, aby mohol viesť rozhovor na inej linke alebo eliminovať neželané zvuky či hluky. Počas pozastaveného hovoru klient počúva hudbu alebo oznamy, ktoré môžu byť nastavené pre konkrétne číslo alebo scenár.

Na čo slúži?

  • icon image

    Pohodlné prepínanie medzi dvoma rozhovormi

  • icon image

    Žiadne neželané skúsenosti alebo detaily pre klientov

  • icon image

    Vyhradiť si čas na objasnenie detailov zákazníckych problémov

placeholder

Aktivovať funkciu

Funkciu aktivujte samostatne podľa pokynov na inštaláciu.

Aktivovať samostatne

question?

info sign

Nemôžete nájsť svoju krajinu?
Navštívte kompaas.eu pre EU (€) alebo kompaas.tech pre akúkoľvek inú krajinu ($)