Funkcie
Prepis hovorov
Funkcia Virtuálnej ústredni, ktorá vám umožňuje automaticky a v reálnom čase prekladať zvukové nahrávky hovorov vo viac ako 30 jazykoch sveta do textového formátu. Súbory sú k dispozícii predplatiteľom v ich osobnom účte, možno ich preposlať e-mailom alebo pomocou rozhrania API a použiť ich neskôr vo vašom CRM systéme.
Na čo sa používa?
Prepis telefonických hovorov vám umožňuje preložiť hovory do textu: analyzovať telefonické rozhovory, identifikovať námietky zákazníkov a generovať odporúčania pre obchodných manažérov, čím optimalizujete a automatizujete prácu obchodného oddelenia.
Používanie prepisu je pohodlnejšie ako vypočúvanie zvukových nahrávok hovorov: textové súbory sa dajú čítať rýchlejšie, čo šetrí čas.
Prednosti
- Analýza efektívnosti telefonických rozhovorov manažérov 
- Schopnosť identifikovať najefektívnejšie stratégie predaja 
- Pohodlný spôsob, ako analyzovať typické námietky zákazníkov 
- Na prepis je k dispozícii viac ako 30 jazykov sveta 
- Filtrovanie "Stop slov" v reči zamestnancov pri telefonických rozhovoroch 
- Prepis vašich vlastných audio súborov nahraných do systému