Riešenia
Automatické volanie a Virtuálna ústredňa pre automatizáciu pre HR oddelenia
- Nová úroveň výkonu
- Vysoká konverzia na prenájom
Bežné procesy:
Náborový pracovník trávi približne polovicu svojho pracovného času bežnými procesmi
Štandardné otázky
V prvej fáze štandardné otázky umožňujú posúdiť relevantnosť kandidáta a táto rutinná práca zaberá náborovému pracovníkovi značnú časť času
Otázky o potvrdení stretnutia
Ďalší príklad zneužitia zdrojov: náborový pracovník trávi čas telefonovaním s kandidátom, na potvrdenie stretnutia
Ako pomôže robot
Filtruje kandidátov
Robot automaticky filtruje evidentne nevhodných kandidátov, čím oslobodzuje náborového pracovníka od rutinnej práce
Uskutočňuje hromadné rozhovory
Robot vedie pohovory s mnohonásobne relevantnejšími kandidátmi, čím zvyšuje konverziu na zamestnanca a skracuje čas hľadania
Funguje podľa scenára
Robot nezávisle zavolá kandidátom, aby potvrdil čas stretnutia s tými, ktorí prešli predbežným pohovorom
Robot spracováva požiadavky 10x rýchlejšie ako človek
Robot automaticky odfiltruje 35% irelevantných požiadaviek
Používanie robota zvyšuje konverziu na prijímanie zamestnancov o 12%
Náklady na zamestnanie kandidáta sa znížia na polovicu
- Po obvolaní 1322 ľudí sa mu podarilo získať celkovo 1225 kandidátov
- Výzvami úspešne prešlo 275 uchádzačov, ktorí si dohodli termín osobného pohovoru
- O voľné miesto má záujem 465 kandidátov
- Konečná konverzia – 21% z pôvodného zoznamu kandidátov
Robot zvládol celú túto rutinnú prácu za 1 deň. Celkový čas dialógov bol 4000 minút, čiže 66 hodín. Pri tejto práci by človek strávil viac ako 16 pracovných dní.
Robot na iné úlohy HR oddelenia
Okrem náboru majú HR manažéri interné úlohy: napríklad informujú zamestnancov o pracovnom čase počas sviatkov alebo robia prieskumy na zistenie príčin častých výpovedí.
Všetky tieto rutinné úlohy možno vydať aj robotu, aby sa ušetril čas hodnotným zamestnancom a zvýšila sa produktivita.
Objednať