robot and ambulance

Riešenia

Automatické volanie pre zdravotnícke organizácie

Ušetríme čas pacientom a operátorom.

Kúpiť teraz
phone, calendar and clock
Automatizujte stretnutia pacientov u akéhokoľvek špecialistu, získajte odpovede na svoje otázky, potvrďte alebo odložte stretnutie
icon image

Operátori zvyčajne trávia väčšinu času s pripomienkami o dátume a čase stretnutia. Bez toho môžu pacienti na návštevu zabudnúť.

icon image

Neustále musia odpovedať na otázky s rovnakými typmi: ako napríklad rozpis lekárov, otváracie hodiny a dostupnosť ambulancie atď.

Nie je možné odpovedať na všetky hovory naraz, takže pacienti musia čakať.

Premeníme telefonickú službu

Po zapnutí funkcie Automatické volanie:

icon image

Robot pripomenie pacientovi termín, potvrdí ho, upraví alebo zruší a uloží údaje.

icon image

Odpovedá na otázky pacienta v akejkoľvek forme so zameraním na kľúčové slová.

icon image

Informuje pacienta o potrebných prípravkoch na lekárske ošetrenie.

icon image

V prípade potreby spojí pacienta s operátorom.

handsets and clock
Rýchlejšie odpovedá, ako operátor

Po pripojení Automatického volania, nemusia pacienti dlho čakať na odpoveď operátora: dialóg sa začne okamžite.

handsets and clock
Podporuje všetky procesy hovorov

Robot odpovedá prostredníctvom viackanálového čísla každému, kto zavolal na ambulanciu, a súčasne vedie až 100 dialógov.

icon image
Dialógy premyslené do najmenších detailov

Môžete si vytvoriť vlastné scenáre pre dialóg, berúc do úvahy špecifiká podnikania, preferencie a obavy zákazníkov. Zahrňte najčastejšie otázky a námietky - a podľa potreby zmeňte scenáre. A my s tým Vám pomôžeme.

icon image
Dôkladná analytika

Robot ukladá podrobné štatistiky hovorov a zaznamenáva rozhovory s pacientmit. nalyzujte zozbierané údaje, aby ste určili presný profil vašej cieľovej skupiny a upravte svoju marketingovú stratégiu.

icon image
Špecifický prístup ku každému CRM systému

Pracujeme s desiatkami najpopulárnejších CRM a prispôsobujeme integrácie na základe vašich požiadaviek. Takže v Kommo, keď zavolá nový klient, spustíme jeho kartu v priečinku "initial contact" a v Bitrixe vytvoríme leada.

Riešenie od KOMPaaS na kľúč

Pre zdravotnícke organizácie
Speech-to-text/Text-to-speech
35 €/mesiac
Pevné telefónne číslo
od 0,99 €/mesiac
Viac hlasových kanálov k
Automatickému volaniu
0,49 €/mesiac
Nahrávanie hovorov
5,9 €/mesiac
Virtuálna ústredňa
1,99 €/klapka
Celkom
od 44,37 €/mesiac

Odpovede na Vaše otázky