Riešenia
Automatické volanie pre zdravotnícke organizácie
Ušetríme čas pacientom a operátorom.
Kúpiť terazOperátori zvyčajne trávia väčšinu času s pripomienkami o dátume a čase stretnutia. Bez toho môžu pacienti na návštevu zabudnúť.
Neustále musia odpovedať na otázky s rovnakými typmi: ako napríklad rozpis lekárov, otváracie hodiny a dostupnosť ambulancie atď.
Nie je možné odpovedať na všetky hovory naraz, takže pacienti musia čakať.
Premeníme telefonickú službu
Po zapnutí funkcie Automatické volanie:
Robot pripomenie pacientovi termín, potvrdí ho, upraví alebo zruší a uloží údaje.
Odpovedá na otázky pacienta v akejkoľvek forme so zameraním na kľúčové slová.
Informuje pacienta o potrebných prípravkoch na lekárske ošetrenie.
V prípade potreby spojí pacienta s operátorom.
Po pripojení Automatického volania, nemusia pacienti dlho čakať na odpoveď operátora: dialóg sa začne okamžite.
Robot odpovedá prostredníctvom viackanálového čísla každému, kto zavolal na ambulanciu, a súčasne vedie až 100 dialógov.
Môžete si vytvoriť vlastné scenáre pre dialóg, berúc do úvahy špecifiká podnikania, preferencie a obavy zákazníkov. Zahrňte najčastejšie otázky a námietky - a podľa potreby zmeňte scenáre. A my s tým Vám pomôžeme.
Robot ukladá podrobné štatistiky hovorov a zaznamenáva rozhovory s pacientmit. nalyzujte zozbierané údaje, aby ste určili presný profil vašej cieľovej skupiny a upravte svoju marketingovú stratégiu.

Pracujeme s desiatkami najpopulárnejších CRM a prispôsobujeme integrácie na základe vašich požiadaviek. Takže v Kommo, keď zavolá nový klient, spustíme jeho kartu v priečinku "initial contact" a v Bitrixe vytvoríme leada.
Riešenie od KOMPaaS na kľúč
Automatickému volaniu