Aktuality
Ako udržať efektivitu a udržať zákazníkov počas koronavírusu (Covid-19)?
Karanténa – nie je dôvodom na výpočet strát, ale je to skvelá príležitosť zorganizovať prácu vašich zamestnancov na diaľku bez straty efektívnosti. Pandémia jedného dňa určite skončí a skúsenosti získané pri optimalizácii nákladov na údržbu kancelárie zostanú s vami po dlhú dobu.
Ako a aké moderné technológie vám môžu pomôcť? Prevádzkovateľ pevnej a mobilnej komunikácie, vývojár softvérových produktov KOMPaaS, ponúka niekoľko jednoduchých riešení, ktoré pomôžu zamestnancom plniť ich funkcie mimo kancelárie.
Presmerovanie hovorov
Ak je dôležité, aby ste nestratili prichádzajúce hovory, najjednoduchšou možnosťou je presmerovanie hovorov. Je vhodný pre tých, ktorí prijímajú relatívne malý počet hovorov. Presmerovanie z kancelárskeho telefónu na mobilné číslo zamestnanca vám umožní zostať v kontakte pri práci z domu.
Cena presmerovania hovoru na mobilnú – už od 0,13 €/minút.
Softphone
Ak je pre vás dôležité nielen prichádzejúce hovory ale uskutočniť aj odchádzajúce tak pre Vás mimo kancelárie bude veľmi výhodné používať nejakú softvérovú aplikáciu. Toto je bezplatný softvér, ktorý simuluje telefón na akomkoľvek zariadení, či už ide o smartfón, tablet alebo počítač. Vďaka tomu môžu vaši zamestnanci prijímať a uskutočňovať hovory cez internet. Ak pracujete s počítačom, potrebujete iba mikrofón + reproduktory a prístup na internet. Na smartfónoch a tabletoch môžete bez mikrofónu, iba prístup na internet budete potrebovať.
Pre všetkých klientov ktorí používajú KOMPaaS Virtualnu ústredňu je nastavenie softphone úplne zadarmo. Vďaka tomu zamestnanec ľahko využíva firemnú komunikáciu bez toho, aby bol viazaný k pevnej linke.
Všetky novinky