Aktuality

Nová spolupráca: KOMPaaS a YCLIENTS Hungary sa stali obchodnými partnermi

Vďaka integrácii cloudovej platformy YCLIENTS s KOMPaaS môžu maďarské malé a stredné obchody využívať niekoľko bezplatných služieb telekomunikačnej spoločnosti. V tejto neistej ekonomickej situácii spôsobenej vírusom je veľmi dobré, ak podniky môžu znížiť náklady na telekomunikačné služby.

KOMPaaS je telekomunikačná spoločnosť a vývojár softvérov, ktorá pôsobí na maďarskom trhu od roku 2015. Dohoda o partnerstve s YCLIENTS bola podpísaná v apríli v roku 2019 v Rusku. Testovacie obdobie a spolupráce, ktorá sa začala v tomto čase, sa skončilo v marci tohto roku. Integrácia automatizačnej platformy YCLIENTS a Virtuálnej ústredne KOMPaaSu umožňuje malým a stredným podnikom využívajúcim systém ERP využívať viac ako 200 služieb. Medzi tieto služby patrí hlasové menu, pozdrav, štatistika, presmerovanie hovorov, online monitoring, „čierny a biely“ zoznam.

Navyše podniky môžu využívať aj nové služby spoločnosti KOMPaaS, ako napríklad „Virtuálny asistent” alebo „Robot-kontrolór”. Zoberme si jeden príklad z výhod využívania služieb: do kozmetického salónu zákazníci často volajú poobede alebo píšu správu ohľadom voľného termínu. A tiež stáva sa, že píšu správu priamo kozmetičke alebo kaderníčke salónu. Zvyčajne na týchto miestach používajú mobilný telefón, ktorý nemá funkciu odkazová schránka, a takto hovory nie sú evidované a zaznamenané.

«Na základe našich skúsenostiach, zavedením online rezervácie YCLIENTS, zákazníci čoraz menej volajú cez telefón a objednávajú voľný termín. Okrem toho najprofesionálnejšie salóny na sledovanie prichádzajúcich hovorov používajú VoIP (je dostupná aj u spoločnosti KOMPaaS) službu. Rovnako ako eshopy. Výhodou je, že hovory sa objavia aj v kalendári a o neprijatých hovoroch, dostanete e-mailovú správu. Pomocou týchto služieb nemáte možnosť zabudnúť zavolať zákazníkovi naspäť. Pri prichádzajúcom hovore, okamžite sa objaví Vám na obrazovke karta klienta v kalendáre. Recepčná okamžite vidí údaje klienta, a takto jednoduchšie sa vie pripraviť na konverzáciu. Pri vytvorení nového termínu, systém okamžite vyplní údaje klienta a takto rýchlejšie sa vytvorí nový », – hovorí Miron Drobcsak, vedúci marketingu a predaja spoločnosti YCLIENTS.

«Snažíme sa ponúkať našim zákazníkom a partnerom čím viac príležitostí na automatizáciu a zlepšenie kvality ich obchodných procesov vo všetkých piatich krajinách, v ktorých sme prítomní ako telekomunikačný operátor – Rusko, Rakúsko, Slovensko, Nemecko a Maďarsko. Čím dlhší je zoznam možností externej integrácie CRM / ERP, tým širšiemu okruhu firiem môžeme ponúknuť naše telefonické služby, virtuálnu ústredňu, pekné číslo, Volanie a chat a ďalšie služby. Toto všetko môžeme zabezpečiť na vlastnej telekomunikačnej platforme na základe zmluvy. Ceníme si naše obchodné vzťahy s YCLIENTS v Rusku, takže veríme, že naše spoločné projekty v Maďarsku budú tiež úspešné,» hovorí Alexander Melnikov, generálny riaditeľ spoločnosti KOMPaaS.

Aktuálny zoznam priamej integrácie spoločnosti KOMPaaS obsahuje viac ako 10 známych CRM systémov a služieb v oboch krajinách, ako sú Kommo, Bitrix 24, Roistat, retailCRM, Telegram, SalesPlatform, Envybox, YCLIENTS, UMI.CMS, Albato, miniCRM, APIX-Drive atď.

K nastaveniu integrácie nepotrebujete žiadne špeciálne vedomosti z oblasti IT, môžete to spraviť samostatne. Na základe našej databázy znalostí.


Všetky novinky

question?

info sign

Nemôžete nájsť svoju krajinu?
Navštívte kompaas.eu pre EU (€) alebo kompaas.tech pre akúkoľvek inú krajinu ($)