Funkcie
Integrácia s Kommo
Integrácia s virtuálnou PBX vám umožňuje počúvať hovory cez Kommo, ukázať klientsku kartu pri prichádzajúcom hovore a distribuovať hovory manažérom
ObjednaťNa čo sa používa?
Kombinácia virtuálnych ústrední a amoCRM v jednej službe vám umožňuje efektívnejšie komunikovať s klientmi: uskutočňovať hovory jedným kliknutím, pri prichádzajúcom hovore zobraziť kartu klienta. Zamestnanec vidí, kto volá a ktorá úloha je otvorená. Systém automaticky zaznamenáva požiadavky a generuje potenciálnych zákazníkov vo všetkých kanáloch a pridáva ich do lievika predaja.
Zvýšiť lojalitu klientov, pripraviť sa na rokovania
Ušetriť čas na hovoroch
Získať kompletnú históriu hovorov a zaznamenané hovory so zákazníkmi
Pomôcť obnoviť chronológiu udalostí od prvej požiadavky zákazníka
Sledovať zmeškané hovory
Schopnosť vytvoriť pohodlný algoritmus prichádzajúceho hovoru