Produkt
Chatbot
Mládež uprednostňuje chatovanie pred telefonickými rozhovormi: 60% zbohatlíkov a generácie Y (18 - 29 rokov) uprednostňuje textové správy.
- - Spoľahlivé riešenie od telekomunikačného operátora
- - Telegram, Viber
- - Akékoľvek integrácie
- - Užívateľské premenné
Promo pre 3 scenáre
14 dní
Čo je chatbot?
Chatbot je produkt, ktorý automatizuje textové správy podľa scenárov. S našou službou môžete ľahko vytvárať scenáre dialógov:
- Vytvorte požadované odpovede chatbotu a požiadavky na údaje používateľov
- Pripojte scenár k systému správ (Telegram, Viber)
- Ak je potrebné pridajte integráciu (CRM, Google Sheets, iné systémy)
Po stlačení jedného tlačidla bude všetko fungovať!
Výhody chatbota
Vytvorte efektívne scenáre založené na skúsenostiach z komunikácie s vašim cieľovým publikom, aby ste komunikáciu so zákazníkmi prenechali chatbotu, a vaši zamestnanci budú mať viac času na ďalšie dôležité veci. Až 80-90% - približne toľko požiadaviek, podľa našich údajov, spracuje chatbot samostatne bez zapojenia špecialistov.
Nie je potrebné budovať samostatnú komunikáciu v každom messengeri alebo na sociálnych sieťach. Scenár je možné ľahko vložiť do ľubovoľného rozhrania a všetky dáta sa môžu automaticky "dostať" do vášho CRM systému.
Okrem toho môžete pomocou rozhrania API nastaviť nahrávanie akýchkoľvek údajov do chatbota, ktoré sa k danému klientovi dostane oveľa rýchlejšie, ako keby to urobil jeden z manažérov.
Moderná spoločnosť nemôže existovať bez moderných komunikačných prostriedkov. Ak vaši konkurenti už optimalizujú svoje obchodné procesy pomocou komplexných analytických systémov typu end-to-end a Vy naďalej rozposielate reklamné brožúry, môžete byť skôr alebo neskôr vytlačení z podnikania, pretože to, čo fungovalo "včera", už nebude fungovať "zajtra".
Chatbot reaguje okamžite a presne, neochorie a nerobí chyby. Je vždy priateľský, objektívny a jeho informácie sú vždy aktuálne. Chatbot je pripravený čakať na odpoveď klienta hocikoľko, sám odpovie do jednej sekundy, 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Kto potrebuje chatbotov?
Spustite ďalší predajný kanál a komunikujte so zákazníkmi v každej fáze projektu. Môžete úplne automatizovať predaj, proces objednávania služby a implementovať svoju službu do chatbota.
Zaujmite svoje cieľové publikum tým, že pozvete potenciálnych zákazníkov, aby sa zúčastnili v hrách, vyhľadávanie alebo propagačné akcie. Chatujte s používateľmi v sociálnych sieťach a v instant messengeroch na ich vlastnom jazyku.
Znížte náklady na obsluhu jedného klienta z dôvodu úspor z rozsahu a spracovania mnohonásobne väčšieho počtu požiadaviek IBM tvrdí, že implementácia chatbotov môže znížiť náklady na technickú podporu až o 30%.
Prečo práve naše Chatboti?
Pomocou rozhrania API môžete nastaviť automatické nahrávanie údajov, aby váš chatbot zdieľal s klientmi iba relevantné informácie.