robot at the table

Produkt

Zvýšte predaj a zlepšite zákaznícku skúsenosť s Chatbotom vylepšeným pomocou ChatGPT

Znížte náklady s naším chatbotom poháňaným umelou inteligenciou, ktorý zvláda neobmedzené množstvo zákazníckych dopytov súčasne 24/7. Bezproblémovo ho integrujte do messengerov a chatových widgetov na vašej webovej stránke pre efektívnu komunikáciu so zákazníkmi na všetkých kontaktných bodoch.

14 dní

Promo akcia pre 3 scenáre

Chatbot komunikuje s Vašimi zákazníkmi na základe preddefinovaných a prispôsobiteľných skriptov v populárnych messengeroch alebo vo widgete na Vašej webovej stránke. Okamžite odpovedá na otázky, poskytuje personalizované informácie a na požiadanie môže zákazníka prepojiť s ľudským operátorom.

robot with icon

Chatboty sú kľúčové pre efektívne procesy predaja a podpory zákazníkov

Boti zabezpečujú, aby Vaši zákazníci zostali spokojní a lojálni – a aby mohli nakupovať rýchlejšie, kedykoľvek sa rozhodnú.

69%zákazníkovuprednostňuje interakciu s botmi pre rýchlu a efektívnu spätnú väzbu

60%používateľovopustí webovú stránku, ak nedostane odpoveď do 5 sekúnd

67%používateľov mladších ako 40 rokovby radšej nakupovalo prostredníctvom botov

82%spoločnostípovažuje chatboty za nevyhnutnú súčasť svojich predajných procesov

Rýchle nastavenie, spoľahlivé používanie

  1. Vytvorte Umelou Inteligenciou (AI) poháňané a prispôsobené scenáre rozhovorov

    Prispôsobte si scenáre rozhovorov pomocou nášho vizuálneho nástroja bez potreby programovania (drag-and-drop/ťahaj-a-pusť), ideálneho pre bežné obchodné prípady. Vďaka našej najnovšej integrácii AI nemusíte pokrývať všetky možné témy otázok – umelá inteligencia zvládne odpovedať na široké spektrum otázok na základe obsahu Vašej webovej stránky alebo textových súborov. Ak zákazník potrebuje ďalšiu pomoc, môže sa obrátiť na alternatívne kanály, ako sú telefón, chat alebo e-mail. Máte možnosť požiadať nás aj o riešenie na mieru pre akúkoľvek úlohu alebo úroveň zložitosti.

  2. Personalizujte, integrujte a sledujte

    Zbierajte dáta o zákazníkoch prvej strany a sledujte zdroje interakcií. Použite API kľúče na automatický prenos údajov do CRM alebo iných nástrojov, prípadne vkladajte personalizované premenné priamo počas rozhovoru – pre zážitok, ktorý vaši zákazníci ocenia.

  3. Vyskúšajte možnosti na 14 dní zadarmo

    Začnite svoje 14-dňové bezplatné skúšobné obdobie ešte dnes a vyskúšajte výkonnosť chatbotu v praxi – s možnosťou nastavenia až 3 scenárov rozhovorov.

    Kúpiť teraz

Vytvorte si svojho prvého Chatbota za pár minút, bez kódovania!

chatbot builder schemeObjednajte si bota na mieru

Premeňte svoju podporu na silný nástroj pre predaj a marketing

screenshot
  • icon image
    Zrýchlite riešenie dopytov

    90 % spoločností, ktoré používajú KOMPaaS Chatboty, hlásia výrazne rýchlejšie riešenie zákazníckych sťažností.

  • icon image
    Urýchlite predaj

    Chatbot podporuje Vaše marketingové a predajné aktivity tým, že zbiera, kvalifikuje a segmentuje potenciálnych zákazníkov na všetkých kontaktných bodoch, či už na sociálnych médiách, v messengeroch alebo pomocou widgetov na webovej stránke.

    Získavajte upozornenia o nových leadoch priamo cez e-mail alebo messenger. Podporujte svojich potenciálnych zákazníkov zdieľaním obsahu prispôsobeného ich potrebám, alebo ich informujte o aktuálnych ponukách.

    Efektívnejšie spracovávajte svoju databázu zákazníkov, znižujte mieru odchodov a predávajte rýchlejšie.

  • icon image
    ľahčite zákaznícku podporu

    Chatboty poskytujú pomoc 24/7/365, kedykoľvek zákazníci potrebujú kontaktovať Vašu podporu. Preberajú až 80 % bežných požiadaviek, takže Váš tím zákazníckej podpory sa môže sústrediť na zložitejšie problémy.

  • icon image
    Podporujte úspory nákladov

    Ušetrite až 30 % nákladov na zákaznícku podporu pomocou Chatbotu v porovnaní s ľudským operátorom pri rovnakom objeme práce.

  • icon image
    Zlepšite imidž spoločnosti

    74 % spotrebiteľov, ktorí dostanú odpovede na svoje otázky na sociálnych médiách, vyvinú pozitívnejší názor na značku. Vytvorte dobre nakonfigurované skripty a pridajte osobný prístup, aby ste podporili vernosť zákazníkov.

    Pohodlný a responzívny Chatbot posilňuje vašu povesť ako spoločnosti orientovanej na zákazníka.

Integrované s Vašimi obľúbenými messengermi

  • messenger logo
  • messenger logo
  • messenger logo
  • messenger logo

Posuňte rast ešte ďalej s riešeniami KOMPaaS, ktoré sú pripravené na použitie

KOMPaaS Chatbot + Virtuálna ústredňa

V kombinácii s Virtuálnou ústredňou KOMPaaS sú Chatboty silným riešením, ktoré posúvajú Vaše podnikové operácie na novú úroveň.

Chatboty zjednodušujú interakcie so zákazníkmi tým, že riešia počiatočné dopyty, poskytujú odpovede a efektívne smerujú hovory. Majú prístup k databázam prepojeným s virtuálnou ústredňou, čo umožňuje rýchle a personalizované získavanie informácií a zlepšuje celkovú efektivitu zákazníckej podpory. Integrované Chatboty poskytujú podporu 24/7 a dokážu zvládnuť veľký objem dopytov súčasne.

Kúpiť teraz

Chatbot na urýchlenie predaja

Integrovaný Chatbot, ktorý súčasne odpovedá na všetkých Vašich messengeroch, rýchlo filtruje požiadavky, funguje 24/7 a autonómne uzatvára jednoduché obchody.

Vyberte si KOMPaaS Chatbot pre podporu viacerých platforiem, používateľsky prívetivý dizajn, integrácie CRM pripravené na použitie a bez námahy budovanie vzťahov so zákazníkmi a starostlivosť o potenciálnych zákazníkov prostredníctvom newsletterov.

Náš Chatbot je riešenie s nízkym kódom, ktoré umožňuje marketingovým a predajným tímom vytvárať prispôsobené scenáre – nie sú potrebné žiadne programátorské zručnosti.

Zistiť viac

Chatbot na optimalizáciu e-mailového marketingu

Zvýšte efektivitu Vášho e-mailového marketingu pomocou Chatbotov a dosiahnite až 5-násobné zvýšenie miery otvorení a CTR (Click-Through Rate, Miera prekliknutia). Využite segmentované e-maily, multimédiá a rýchlu tvorbu newsletterov.

Ideálne pre marketingové agentúry na rýchlu podporu klientov, e-shopy na zvýšenie konverzií a poskytovateľov online vzdelávania na udržanie vzťahov s účastníkmi a efektívnu propagáciu kurzov.

Zistiť viac

Prispôsobený chatbot, šitý na mieru Vašim potrebám

Zabezpečte efektívnu a nákladovo efektívnu podporu s prispôsobeným chatbotom. Prekonajte výzvu stratených požiadaviek v noci a cez víkendy. Chatboty pracujú nepretržite, zlučujú správy pre rýchle odpovede na jednom paneli, čím zlepšujú efektivitu predaja a zisk.

Vytvorte svoj prvý Chatbot ešte dnes pomocou našej intuitívnej platformy s technológiou Umelej Inteligencie, ktorá funguje na princípe ťahaj-a-pusť (drag-and-drop), alebo sa pozrite, ako môžeme vytvoriť prispôsobeného Chatbota pre Vás.

Kontaktovať predaj

Prezrite si naše doplnkové produkty pre maximálnu efektivitu

product icon
Kontaktné centrum s AI

Omnikanálová platforma vlastnej výroby s integrovanou umelou inteligenciou.

Použitie AI kontaktného centra umožňuje špecialistom na predaj a zákaznícky servis komunikovať so zákazníkmi prostredníctvom hlasových a textových komunikačných kanálov v jednotnom rozhraní.

Viac informácii
product icon
Automatické volanie

Zjednodušte si komunikáciu so zákazníkmi spustením automatických hovorov, či už transakčných alebo hromadných, na konkrétny zoznam kontaktov podľa plánu, ktorý vám vyhovuje.

Definujte kritériá dokončenia pre svoje sekvencie hovorov, získajte poznatky z interakcií so zákazníkmi a urýchlite svoje služby zákazníkom pomocou funkcie prevodu reči na text/textu na reč.

Viac informácii

Prečo KOMPaaS Chatbot?

  • icon image

    Viac ako 10 rokov na telekomunikačnom trhu

  • icon image

    Poskytovateľ telekomunikačných služieb vo viac ako 5 krajinách EÚ

  • icon image

    Viac ako 60 000 virtuálnych telefónnych čísel pridelených regulátormi

Pozrite si, čo hovoria naši zákazníci

  • KOMPaaS službu používame už niekoľko rokov a sme s ňou úplne spokojní. Nikdy sme nezažili žiadne prerušenia. Služba je flexibilná a spoľahlivá. Vrelo ju odporúčame aj pre zložitejšie projekty, pretože kompetentný a nápomocný tím KOMPaaS Vás podporí pri úspešnej implementácii.

    company logo
    Gergely KarcosLead IT & Development
  • Od začiatku pandémie Covid-19 sme mesačne prijímali viac ako 1 000 prichádzajúcich objednávok. S pomocou inovatívnych riešení od KOMPaaS sme dokázali prepojiť telefónne hovory s naším rezervačným systémom. Naši pacienti môžu požadovať predpisy a odporúčania 24 hodín denne, čím sa zlepšila a urýchlila starostlivosť o pacientov. S balíkom KOMPaaS na základe minút sme dokázali znížiť a optimalizovať naše náklady na telefónne hovory.

    company logo
    Dr. Erzsébet Mária Takácsallergist, pulmonologist
  • Pred štyrmi rokmi sme oslovili niekoľko poskytovateľov VOIP, otestovali ich a nakoniec sme si vybrali KOMPaaS. Odvtedy toho neľutujeme. Flexibilný, inovatívny, rýchly. Momentálne poskytujeme VOIP služby v troch krajinách. Srdčne odporúčame spoluprácu s KOMPaaS.

    company logo
    Attila ElekesCEO

Objavte dnes, čo môže náš Chatbot urobiť pre Vaše podnikanie

man with notebook

Odpovede na Vaše otázky

question?

info sign

Nemôžete nájsť svoju krajinu?
Navštívte kompaas.eu pre EU (€) alebo kompaas.tech pre akúkoľvek inú krajinu ($)