Produkty
Dvojfaktorová autentifikácia (2FA)
Zvýšte úroveň svojej digitálnej bezpečnosti pomocou dvojitého overenia používateľa prostredníctvom automatických hovorov a SMS správ.
- – Chráňte citlivé osobné a firemné údaje
- – Zabezpečte bezpečnosť online kartových transakcií
- – Zabráňte spamovým útokom na svoju službu alebo webstránku
Čo je dvojfaktorová autentifikácia?
Dvojfaktorová Autentifikácia je bezpečnostný nástroj, ktorý využíva dva rôzne faktory na identifikáciu používateľa webovej stránky, internetového obchodu alebo aplikácie.
Spoľahlivosť procesu overenia sa zdvojnásobí, keď sa po sebe vyžadujú dva autentifikačné údaje:
- – Faktor vedomostí
Používateľ zadá svoje prihlasovacie meno a heslo. - – Faktor vlastníctva
Používateľ zadá kód, ktorý bol zaslaný SMS správou alebo automatickým hovorom na jeho mobilný telefón.
Preto, aj keď sú prihlasovacie meno a heslo známe podvodníkom, nikdy neprejdú cez ďalšiu vrstvu ochrany 2FA bez priameho prístupu k používateľovmu mobilnému telefónu.
Vyberte metódu dvojfaktorovej autentifikácie
- Hovor s heslom
Pri potvrdení nákupu alebo pripojení k verejnej Wi-Fi sieti používateľ prijme prichádzajúci hovor. Hlasový robot KOMPaaS používateľovi oznámi overovací kód, ktorý musí zadať na potvrdenie svojho mobilného čísla a dokončenie transakcie.
- Hovor na potvrdenie
Na overenie aktivácie produktu alebo obnovenia hesla musí používateľ odpovedať na prichádzajúci hovor. Hlasový robot používateľovi povie, ktoré číslo má stlačiť na telefóne na potvrdenie alebo zrušenie operácie prostredníctvom tónového volania.
- SMS s heslom
SMS (kód cez text) overenie je metóda 2FA, ktorá používa SMS správy ako jednoduchý elektronický podpis na potvrdenie identity používateľa alebo jeho akcií. Textová správa obsahujúca jedinečný kód je odoslaná na používateľovo telefónne číslo na registráciu na webovej stránke, obnovenie hesla alebo potvrdenie nákupov.
Dvojfaktorová autentifikácia ceny
Výhody dvojfaktorovej autentifikácie
Spoľahlivé doručenie kódov
Úspešnosť doručenia kódov pri používaní našich služieb je 99,99 %.
Takmer každý má po ruke mobilný telefón, pripravený na prijímanie hovorov a SMS. V prípade problémov je možné odoslať opakovanú požiadavku.
Presnosť a bezpečnosť údajov
2FA je zlatým štandardom na overenie identity a akcií používateľov.
KOMPaaS.tech zaručuje dôvernosť a bezpečnosť údajov používateľov v súlade s európskymi a národnými predpismi o ochrane údajov.
Rýchle nastavenie riešenia
Aktivácia akejkoľvek metódy 2FA netrvá dlhšie ako 24 hodín.
Váš osobný manažér Vás prevedie nastavením a spustením a následne Vám bude k dispozícii počas celej doby využívania služby.
Rýchle doručenie kódov
Hovory aj SMS správy sú zvyčajne doručené do 3-5 sekúnd.
Čím rýchlejšie sa klienti prihlásia, tým vyššia je ich spokojnosť s používaním produktu a celková kvalita služby.
Ktoré podniky potrebujú dvojfaktorovú autentifikáciu?
- Online obchody
- Finančné služby
- Vzdelávacie platformy
- Cestovné kancelárie
- Zdravotnícke organizácie
- Poisťovacie spoločnosti
- Kuriérske služby
- IT/Telekom poskytovatelia
Ako funguje dvojfaktorová autentifikácia (2FA)?
- Keď sa používateľ prihlasuje do svojho používateľského účtu, odošle sa požiadavka na 2FA partnerovi.
- Partner odošle požiadavku na platformu KOMPaaS.tech cez API na uskutočnenie hovoru na telefónne číslo zákazníka s jednorazovým heslom (OTP), napr. "9437".
- Hovor z platformy KOMPaaS.tech je smerovaný na zariadenie klienta.
- Používateľ prijme telefonický hovor, v ktorom mu hlasový robot oznámi jednorazové heslo, ktoré je potrebné zadať do prihlasovacieho formulára.
- Kód "9437" je odoslaný partnerovi.
- Partner odpovedá "OK", prihlásenie je povolené.
- Keď sa používateľ prihlasuje do svojho používateľského účtu, odošle sa požiadavka na 2FA partnerovi.
- Partner uskutoční telefonický hovor s OTP cez API na platformu KOMPaaS.tech pomocou šablóny pre svoju službu.
- Hovor z platformy KOMPaaS.tech je smerovaný na zariadenie klienta.
- Hlasový robot vyzve klienta, aby si vybral odpoveď stlačením tlačidla na zariadení. Klient stlačí tlačidlo na potvrdenie operácie.
- Platforma KOMPaaS.tech odošle odpoveď klienta partnerovi pomocou Webhooku.
- Partner odpovedá "OK", prihlásenie je povolené.
- Keď sa používateľ prihlasuje do svojho účtu, Partnerovi sa odošle požiadavka na 2FA (dvojfaktorovú autentifikáciu).
- Partner presmeruje požiadavku na OTP (jednorazové heslo) na platformu KOMPaaS.tech prostredníctvom API.
- SMS správa z platformy KOMPaaS.tech sa odošle na zariadenie klienta.
- Používateľ dostane textovú správu s OTP, ktoré zadá do prihlasovacieho formulára.
- Overovací kód sa odošle Partnerovi.
- Partner odpovie "OK", prihlásenie je povolené.