Produkt
Sledovanie hovorov
Sledovanie hovorov vám umožňuje vyhodnotiť účinnosť internetovej reklamy offline a zlepšiť výkonnosť vášho call centra.
od 3 €/mesiac
Výhody Sledovania hovorov od KOMPaaS
Dostupná cena pre malé firmy
Integrovanie Sledovania hovorov je veľmi jednoduché
"Čisté" čísla
Jedna telekomunikačná platforma pre všetky riešenia
Integrovanie Sledovania hovorov je veľmi jednoduché
Priama integrácia so známymi CRM systémami
Etapy hodnotenia účinnosti reklamy
Sledujte výkonnosť rôznych predajných kanálov
Identifikujte menej efektívne reklamné kanály
Prerozdelením rozpočtu zvýšte príjmy
Zadarmo si môžete zapnúť "čisté" virtuálne telefónne číslo
Ponúkame vám možnosť vybrať si čísla nielen podľa kategórií: od štandardných po exkluzívne, ale aj takzvané "čisté" čísla - tie, na ktoré sa za posledné 3 mesiace neuskutočnili žiadne prichádzajúce hovory. Na našej webovej stránke si môžete vybrať čísla v závislosti od počtu hovorov na každé číslo v predaji za posledných 90 dní - "Menej ako 10", "Menej ako 100", "Viac ako 100".
Pre koho je služba Sledovanie hovorov od KOMPaaS vhodné?
Pre majiteľov firiem
- - Analyzovať fungovanie jednotlivých oddelení a podnikania celkom
- - Skúmať návratnosť investície
- - Optimalizovať obchodné procesy
Marketingové a reklamné oddelenie
- - Vyhodnoťte a porovnajte účinnosť online a offline reklamy
- - Zlepšenie účinnosti reklamných kampaní pomocou spoľahlivej analýzy
Zákaznícky servis
- - Kontrola kvality zákazníckych služieb a efektivity manažérov
- - Sledujte počet zmeškaných hovorov manažérov
Sledovanie hovorov za 3 € / Mesiac