Produkt

Virtuálny PBX systém, ktorý optimalizuje vaše podnikateľské procesy

Automatizujte vaše interakcie s klientmi pomocou výkonného virtuálneho PBX KOMPaaS. Ľahko sa pripojte k populárnym CRM systémom ako Bitrix24, Kommo a Altegio. Ušetrite čas pri rutinných úlohách, zlepšite efektivitu tímu a už nikdy nezmeškajte obchodné príležitosti.

Najdôležitejšie funkcie

Robot pomáha skrátiť čas spracovania odchádzajúcich alebo prichádzajúcich hovorov a predáva komplexné produkty. Zvyšuje lojalitu zákazníkov.
Robot-kontrolór pomáha vytvárať jednoduchú a efektívnu obchodnú komunikáciu, zvyšuje výnosy spoločnosti bez straty zákazníkov.
Funkcia Virtuálnej ústredni, ktorá Vám umožňuje nahrávať hovory interných, externých a mobilných účastníkov. Nahrávanie hovorov môže byť dôležitým dôkazom na súde, ak bol klient vopred informovaný o tom, že jeho hovor bol zaznamenaný.
Často máte nežiadané hovory? Škoda Vám, za čas, ktorý strávite na telefonických hovoroch s konkurentmi, ktorý vystupujú ako potenciálni zákazníci? Využite bezplatnú funkciu Virtuálnej ústredni, čierny a biely zoznam.
Hlasový systém obsahuje privítanie, ktoré informuje zákazníka o spoločnosti skôr, ako sa hovor uskutoční s konkrétnym spolupracovníkom. Zákazník je potom pripojený k príslušnému oddeleniu na základe informácií, ktoré zadal stlačením DTMF tlačidiel.
Funkcia, ktorá presmeruje prichádzajúci hovor, na akékoľvek číslo účastníka podľa rôznych podmienok (bez podmienkové, ak neodpovedá, ak nie je dostupný alebo keď je obsadený).

Riešenia

IVR Plus

Hľadáte spôsob, ako urobiť tento produkt pre zákazníka ešte cennejším? Chcete stráviť menej času a peňazí na spracovanie prichádzajúcich hovorov?

Nenúťte svojich zákazníkov, aby počas hovoru stláčali tlačidlá telefónu. Pripojte virtuálneho asistenta, ktorý dokáže rozpoznať reč klienta a vie odpovedať na jeho otázky v jazyku, ktorému klient rozumie.

Robot-kontrolór

Nemáte dostatok času na kontrolu obchodných manažérov? Veľa stratených hovorov, je vysoká strata zákazníkov a zároveň klesá výnos spoločnosti? Začnite používať Robot-kontrolór čo je funkcia spätného volanie pri zmeškaných hovoroch, kde systém automaticky spojí pracovníka s klientom, aby nedošlo k stratenému hovoru.

Kontaktné centrum s AI

Inovatívny nástroj na správu hlasovej a textovej komunikácie so zákazníkmi v pohodlnom rozhraní.

Umelá inteligencia umožňuje rozpoznať tému a tón rozhovorov, poskytuje stručné zhrnutia vo viac ako 100 jazykoch a transkribuje a prekladá hovory do zrozumiteľného jazyka, čo prispieva k zlepšeniu kvality práce zamestnancov predaja a zákazníckeho servisu.

Integrácie s CRM systémami

Prečo by ste mali pripojiť Virtuálnu ústredňu od KOMPaaSu?

Neustále vyvíjame nové služby s pridanou hodnotou,
aby bola vaša obchodná komunikácia jednoduchá, pohodlná a efektívna!

icon image
200+ funkcií Virtuálnej ústredne
icon image
10+ rokov na telekomunikačnom trhu
icon image
5 krajín: poskytovateľ telekomunikačných služieb v 5 krajinách
icon image
350 tisíc telefónnych čísel
icon image
Pripojenie za 15 minút

Odpovede na vaše otázky

question?

info sign

Nemôžete nájsť svoju krajinu?
Navštívte kompaas.eu pre EU (€) alebo kompaas.tech pre akúkoľvek inú krajinu ($)