Funkcie
Hlasová klasifikácia hovorov
Klasifikujte telefonické rozhovory so zákazníkmi pomocou hlasových príkazov.
Ako to funguje?
Call End Control je najmodernejšie riešenie, ktoré operátorom umožňuje označiť každú konverzáciu vyslovením kľúčových slov na konci hovoru.
Vďaka technológii hlasového označenia už nemusíte označovať pomocou tónovej voľby alebo manuálne na počítači. Trávte menej času a lepšie vybavujte hovory.
Ak chcete označiť pomocou hlasových príkazov, musíte povoliť možnosť vo Virtuálnej ústredni „Smerovanie hovorov po ukončení“ a aktivovať funkciu syntézy a rozpoznávania reči "Otázka-Odpoveď".
Vďaka bezplatnej integrácii telefonickej služby so službami CRM môžu označenia automaticky vstúpiť do vlastného systému klienta spolu s ďalšími informáciami o konverzácii.
Výhody
Rýchlo
Vyslovte kľúčové slovo na konci dialógu a program okamžite pridá označenie do protokolu hovorov.
Pohodlne
Označujte pomocou telefónu, aj keď nemáte prístup k systému CRM.
Presne
Priraďte synonymá na rozpoznávanie aby ste vedeli bez chýb označiť každú konverzáciu.