Funkcie

Hlasová klasifikácia hovorov

Klasifikujte telefonické rozhovory so zákazníkmi pomocou hlasových príkazov.

Ako to funguje?

Call End Control je najmodernejšie riešenie, ktoré operátorom umožňuje označiť každú konverzáciu vyslovením kľúčových slov na konci hovoru.

Vďaka technológii hlasového označenia už nemusíte označovať pomocou tónovej voľby alebo manuálne na počítači. Trávte menej času a lepšie vybavujte hovory.

Ak chcete označiť pomocou hlasových príkazov, musíte povoliť možnosť vo Virtuálnej ústredni „Smerovanie hovorov po ukončení“ a aktivovať funkciu syntézy a rozpoznávania reči "Otázka-Odpoveď".

Vďaka bezplatnej integrácii telefonickej služby so službami CRM môžu označenia automaticky vstúpiť do vlastného systému klienta spolu s ďalšími informáciami o konverzácii.

Výhody

  • icon image

    Rýchlo

    Vyslovte kľúčové slovo na konci dialógu a program okamžite pridá označenie do protokolu hovorov.

  • icon image

    Pohodlne

    Označujte pomocou telefónu, aj keď nemáte prístup k systému CRM.

  • icon image

    Presne

    Priraďte synonymá na rozpoznávanie aby ste vedeli bez chýb označiť každú konverzáciu.

Tariff

Predplatný poplatok
Mesačný poplatok:
€5,90

Aktivovať funkciu

Funkciu aktivujte samostatne podľa pokynov na inštaláciu.

Aktivovať samostatne

question?

info sign

Nemôžete nájsť svoju krajinu?
Navštívte kompaas.eu pre EU (€) alebo kompaas.tech pre akúkoľvek inú krajinu ($)