Funkcie
Pomocník – odpočúvanie hovorov
Pomocník - je funkcia, ktorá umožňuje skúsenejšiemu spolupracovníkovi na paralelnej linke vypočuť telefonický rozhovor medzi klientom a začínajúcim manažérom a v prípade potreby môže kolegovi pomôcť bez toho, aby to klient počul.
Ako to funguje?
Školenie nového zamestnanca alebo manažéra call centra vyžaduje veľa času. Aj potom bude pravdepodobne najskôr zmätený, keď bude stáť pred ťažkou otázkou alebo škandalóznym klientom. Pripojte k svojim rozhovorom skúseného mentora, ktorého bude počuť iba zamestnanec.
ObjednaťPomocník pomôže:
sebavedomo viesť dialóg s klientom
položiť všetky potrebné otázky a ihneď objasniť podrobnosti objednávky
poskytovať informácie o akciách a zľavách a úspešne uzavrieť zmluvu
Výhody
Manažéri rýchlo získavajú skúsenosti s náročnými klientmi a s riešením konfliktov
Klienti dostávajú odpovede na všetky svoje otázky, aj keď s nimi hovorí nový zamestnanec
Zákazníci budú mať väčšiu dôveru v spoločnosť, zvýši sa počet úspešných transakcií
Zapnite funkciu Pomocník pre manažérov a posilnite obchodné oddelenie!