Riešenia
Automatické volanie pre online lekáreň
Pripomeňte zákazníkom ich objednávku a zvýšte návštevnosť stránky online lekárne.
ObjednaťOnline objednávka
Toto je jedna z najdôležitejších funkcií takmer všetkých lekární predávajúcich online, či už sieťových alebo nezávislých lekární. Pritom zákazníci v žiadnej lekárni nekúpia 100% vopred objednaných liekov.
Podľa výskumu* 15 % zákazníkov sieťových lekárni a 20 % zákazníkov nezávislých lekárni si svoju online objednávku neprevezme.
* Štúdia Pharma-Q o "názoroch farmaceutov a farmakológov" na Slovensku v roku 2021.
Zákazníci neprevezmú svoju objednávku z rôznych dôvodov:
Kým je liek rezervovaný, nie je dostupný pre ostatných zákazníkov a lekáreň prichádza o potenciálnu stratu výnosa. Na zníženie potenciálnych strát použite funkciu Automatického volania.
- Zabudnú na objednávku
- Kúpia tovar v inej lekárni
- Použia alternatívne lieky
- Vyberia iný spôsob liečby
- Menia priority
- Vyliečia sa
Efektívnejšie ako SMS správa
- Je možné, že používateľ si SMS správu nevšimne alebo ju zabudne
- SMS správy neumožňujú odosielanie dlhých textov
- Zákazníka nemôžete požiadať o potvrdenie objednávky
Výhodnejšie ako hovory od manažérov
- Robot dokáže rýchlejšie zavolať väčšej zákazníckej skupiny
- Pracovný čas robota je oveľa lacnejší ako pracovný čas manažéra a špecialista sa môže venovať zložitejším úlohám
- Robot si nikdy nemýlí údaje o zákazníkovi a dovolá sa k ľubovoľnému klientu
Výhody
- Motivácia zákazníkov a rast predaja
Robot vám pripomenie objednávku a zvýši pravdepodobnosť, že ju klient kúpi.
- Znížia sa zbytočné objednávky
Pomocou robota môžete rýchlo odstrániť nepotrebné objednávky a vrátiť tovar späť do predajne.
- Zhromažďovanie spätnej väzby a analýza
Pomocou Automatického volania môžete okamžite zistiť dôvody zrušenia objednávky.