Riešenia
Hlasový robot na obvolávanie klientov
Zvýšte zisk spoločnosti a zlepšite skúsenosti vašich stálych zákazníkov.
ObjednaťVýhody
- 24/7Zákaznícka podpora
Okamžitá pomoc pri zlepšovaní kvality zákazníckych služieb
- 100%spracovaných hovorov
Robot vedie toľko rozhovorov, koľko kanálov je pripojených k číslu
- < 5 sekČas načítania údajov
Úprava objednávok alebo poskytovanie informácií zákazníkovi v reálnom čase
- - 30%Zníženie nákladov na údržbu
Jeden robot nahradí viacerých zamestnancov, nepotrebuje oddych a nevyžaduje školenie
Robot dokáže vykonávať rôzne úlohy
- Notifikácie
Pripomenutie dlžoby, termínu stretnutia, udalosti alebo nazbieraných bonusov
- Potvrdenie
Dokončenie objednávky, potvrdenie času doručenia alebo vykonanie operácií
- Zber spätnej väzby
Získanie názoru na produkt alebo službu, hodnotenie práce operátora, realizácia rozšíreného prieskumu
- Reaktivácia databázy
Identifikácia potrieb neaktívnych klientov alebo ponúknutie špeciálnej ponuky
Ako používať robota na obvolávanie klientskej databázy?
Hlasový robot sa využíva na výmenu dôležitých informácií medzi klientom a podnikateľskými aplikáciami, ako sú CRM systémy alebo fakturačné systémy.
Na zabezpečenie plynulej komunikácie je potrebné vytvoriť scenár pre virtuálnu ústredňu, nastaviť úlohu na automatické hovory a integrovať systém s CRM. Skript sa vykonáva automaticky prostredníctvom API na základe údajov obsahujúcich potrebné parametre.
Počas hovoru dokáže hlasový robot osloviť klienta menom, poskytnúť podrobnosti o objednávke, položiť potrebné otázky a zároveň odoslať odpovede do externej databázy. Skripty môžu tiež zahŕňať možnosť pripojenia operátora call centra do rozhovoru.
Využívajte všetky možnosti modernej telefónie pre podnikanie
Robot vloží zozbierané informácie do CRM systému, prevedie obchodné prípady podľa fáz a vytvorí úlohy na opätovné zavolanie
Robot pochopí reč a odpovie na otázky zákazníkov
Obvolajte databázu kontaktov akejkoľvek veľkosti v čo najkratšom čase
Nastavte úlohy na obvolávanie podľa potrieb vášho podnikania
Pre službu Automatizované hovory
Posielajte dôležité informácie alebo ponuky priamo počas hovoru