Riešenia
Home office
Jednoduché a nákladovo efektívne riešenia pre prácu na diaľku. Zorganizujeme, nainštalujeme, pripojíme za 1 deň.
Kúpiť terazPrednosti
Mobilita
Všetky naše produkty sú «v cloude». To znamená, že nemusíte kupovať drahé zariadenia. V prípade prechodu práca na diaľku, zostanete aj naďalej účastníkom vnútornej siete spoločnosti.
Praktické rozhranie
Rozhranie s intuitívnou navigáciou umožňuje, aby nastavenie bolo veľmi jednoduché a praktické. Pridať užívateľov, nastaviť privítanie, alebo nastaviť logiku distribúcie hovorov môžete spraviť veľmi rýchlo a jednoducho.
Individuálny prístup
Vo vzťahoch so zákazníkmi používame obchodný model Freemium. Naším zákazníkom ponúkame bezplatné používanie základných funkcií, zatiaľ za poplatok je k dispozícii rozšírená verzia softvérového riešenia. Zákazníki KOMPaaSu sa môžu vždy spoľahnúť na individuálny prístup a technickú podporu 24/7.
Hotové riešenia
Diaľková kontrola zamestnancov
Nahrávanie hovorov, online monitorovanie, kontrola nákladov, kompletné štatistiky atď. - to všetko slúži na monitorovanie práce zamestnancov, zaťaženia telefónnych liniek a celkového stavu siete v reálnom čase.
Viac informáciiKonferencie
Konferecie sa používajú na pripojenie všetkých účastníkov obchodného procesu k jedinému telefónnemu hovoru, takže sa k stretnutiam možno pripojiť odkiaľkoľvek na svete, z mobilných aj pevných telefónov. Ak chcete vstúpiť do konferenčného hovoru, zavolajte organizátorovi stretnutia a vytočte krátke identifikačné číslo virtuálneho stretnutia.
Viac informáciiSoftfón
Ak chcete nielen prijímať hovory, ale aj uskutočňovať odchádzajúce hovory, je používanie softvérového telefónu mimo kancelárie veľmi výhodné. Ide o bezplatnú aplikáciu, ktorá napodobňuje váš telefón na akomkoľvek zariadení, či už ide o softvérový telefón, tablet alebo počítač. Pripojením potrebného počtu virtuálnych telefónnych čísel môžu manažéri s pomocou softfónu kontaktovať zákazníkov bez ohľadu na ich polohu.
Viac informáciiIntegrácia CRM
Najdôležitejšou úlohou integrácie CRM je automatizácia obchodných procesov. Integráciou CRM systému s telefónnym parkom umožňuje organizovať spoľahlivú komunikáciu, efektívnu kontrolu a evidenciu údajov o hovoroch pod jednou strechou - to všetko slúži na vybudovanie kvalitného predajného "lievika".
Viac informáciiAktivujte riešenie
K aktivácii riešenia, zadajte nasledujúce údaje.