man with notebook

Riešenia

Home office

Jednoduché a nákladovo efektívne riešenia pre prácu na diaľku. Zorganizujeme, nainštalujeme, pripojíme za 1 deň.

Kúpiť teraz

Prednosti

icon image

Mobilita

Všetky naše produkty sú «v cloude». To znamená, že nemusíte kupovať drahé zariadenia. V prípade prechodu práca na diaľku, zostanete aj naďalej účastníkom vnútornej siete spoločnosti.

icon image

Praktické rozhranie

Rozhranie s intuitívnou navigáciou umožňuje, aby nastavenie bolo veľmi jednoduché a praktické. Pridať užívateľov, nastaviť privítanie, alebo nastaviť logiku distribúcie hovorov môžete spraviť veľmi rýchlo a jednoducho.

icon image

Individuálny prístup

Vo vzťahoch so zákazníkmi používame obchodný model Freemium. Naším zákazníkom ponúkame bezplatné používanie základných funkcií, zatiaľ za poplatok je k dispozícii rozšírená verzia softvérového riešenia. Zákazníki KOMPaaSu sa môžu vždy spoľahnúť na individuálny prístup a technickú podporu 24/7.

Hotové riešenia

icon image

Diaľková kontrola zamestnancov

Nahrávanie hovorov, online monitorovanie, kontrola nákladov, kompletné štatistiky atď. - to všetko slúži na monitorovanie práce zamestnancov, zaťaženia telefónnych liniek a celkového stavu siete v reálnom čase.

Viac informácii
icon image

Konferencie

Konferecie sa používajú na pripojenie všetkých účastníkov obchodného procesu k jedinému telefónnemu hovoru, takže sa k stretnutiam možno pripojiť odkiaľkoľvek na svete, z mobilných aj pevných telefónov. Ak chcete vstúpiť do konferenčného hovoru, zavolajte organizátorovi stretnutia a vytočte krátke identifikačné číslo virtuálneho stretnutia.

Viac informácii
icon image

Softfón

Ak chcete nielen prijímať hovory, ale aj uskutočňovať odchádzajúce hovory, je používanie softvérového telefónu mimo kancelárie veľmi výhodné. Ide o bezplatnú aplikáciu, ktorá napodobňuje váš telefón na akomkoľvek zariadení, či už ide o softvérový telefón, tablet alebo počítač. Pripojením potrebného počtu virtuálnych telefónnych čísel môžu manažéri s pomocou softfónu kontaktovať zákazníkov bez ohľadu na ich polohu.

Viac informácii
icon image

Integrácia CRM

Najdôležitejšou úlohou integrácie CRM je automatizácia obchodných procesov. Integráciou CRM systému s telefónnym parkom umožňuje organizovať spoľahlivú komunikáciu, efektívnu kontrolu a evidenciu údajov o hovoroch pod jednou strechou - to všetko slúži na vybudovanie kvalitného predajného "lievika".

Viac informácii
Basic
Mesačný poplatok:
0,99 €
Na pevné linky:
0,02 €/minúta
Na mobil:
0,09 €/minúta
Viac hlasových kanálov:
0,49 €
Počet hlasových kanálov:
1
Automatická geografická náhrada:
1 €
Správa čísla:
0,49 €
Sekundová fakturácia:
Megachannel
Mesačný poplatok:
6,99 €
Na pevné linky:
0,02 €/minúta
Na mobil:
0,09 €/minúta
Viac hlasových kanálov:
Počet hlasových kanálov:
Neobmedzený *
Automatická geografická náhrada:
1 €
Správa čísla:
0,49 €
Sekundová fakturácia:
Megachannel 10
Mesačný poplatok:
5,59 €
Na pevné linky:
0,015 €/minúta
Na mobil:
0,06 €/minúta
Viac hlasových kanálov:
Počet hlasových kanálov:
10
Automatická geografická náhrada:
1 €
Správa čísla:
0,49 €
Sekundová fakturácia:
Megachannel 20
Mesačný poplatok:
10,99 €
Na pevné linky:
0,01 €/minúta
Na mobil:
0,02 €/minúta
Viac hlasových kanálov:
Počet hlasových kanálov:
20
Automatická geografická náhrada:
1 €
Správa čísla:
0,49 €
Sekundová fakturácia:

Aktivujte riešenie

K aktivácii riešenia, zadajte nasledujúce údaje.

Odpovede na Vaše otázky