Riešenia
Robotické riešenie pre internetové obchody
Pokročilé automatizačné technológie na zníženie nákladov a zrýchlenie spracovania objednávok.
ObjednaťÚlohy hlasového robota
Skrátenie času spracovania hovoru
Zníženie ceny hovorov 2-krát
Automatické potvrdenie objednávky
Hlasový robot zavolá klientovi ihneď po zadaní objednávky v internetovom obchode. Ľahko rozpozná reč klienta a rozumie odpovede. Objednávku môže klient počas hovoru zmeniť. Robot dokáže prepnúť klienta na operátora call centra.
Ako to funguje?
V internetovom obchode sa vytvorí objednávka. Na základe objednávky systém vytvorí odchádzajúci hovor na telefónne číslo zákazníka a robotovi odošle variabilné údaje: meno zákazníka, informácie o objednávky, výšku sumy objednávky a adresu doručenia.
Hlasový robot odošle zákazníkovi všetky údaje o objednávke, rozpozná jeho odpoveď a odošle ju v textovom tvare do internetového obchodu.
- Objednávka produktu
- Odosielanie objednávky
- Zavolá Vám robot
- Informuje Vás o detailoch objednávky
- Potvrdíte objednávku