Funkcie
Prepis hovoru
Funkcia Virtuálnej ústredni, ktorá vám umožňuje automaticky a v reálnom čase prekladať zvukové nahrávky hovorov vo viac ako 30 jazykoch sveta do textového formátu. Súbory sú k dispozícii predplatiteľom v ich osobnom účte, možno ich preposlať e-mailom alebo pomocou rozhrania API a použiť ich neskôr vo vašom CRM systéme.
ObjednaťNa čo sa používa?
Prepis telefonických hovorov vám umožňuje preložiť hovory do textu: analyzovať telefonické rozhovory, identifikovať námietky zákazníkov a generovať odporúčania pre obchodných manažérov, čím optimalizujete a automatizujete prácu obchodného oddelenia.
Používanie prepisu je pohodlnejšie ako vypočúvanie zvukových nahrávok hovorov: textové súbory sa dajú čítať rýchlejšie, čo šetrí čas.
Prednosti
Analýza efektívnosti telefonických rozhovorov manažérov
Schopnosť identifikovať najefektívnejšie stratégie predaja
Pohodlný spôsob, ako analyzovať typické námietky zákazníkov
Na prepis je k dispozícii viac ako 30 jazykov sveta
Filtrovanie "Stop slov" v reči zamestnancov pri telefonických rozhovoroch
Prepis vašich vlastných audio súborov nahraných do systému
Tariff
* Funkcia "Prepis hovoru" je vyúčtovaná podľa špeciálneho tarifu v rámci funkcii Rozpoznávanie reči.