Funkcie
Presmerovanie hovorov na známu klapku
Presmerovanie hovorov na známu klapku-je taká funkcia, kde prichádzajúci hovor bude presmerovaní na klapku-účastníka, ktorá naposledy hovorila s volajúcim.
ObjednaťNa čo sa používa?
Funkcia «Známa klapka» sa určuje pomocou časového intervalu určeného v nastaveniach Virtuálnej ústredni (maximálne - jeden deň) Doba trvania presmerovania môže byť:
- – 1 hodina
- – 8 hodín
- – 24 hodín
Hovor sa vráti naspäť do poradia, ak účastník v určenej dobe neodpovie alebo na IP telefóne má zapnutý režim «Nerušiť» (DND).
Výhody
Umožňuje vám rýchlo nadviazať kontakt so správnym zamestnancom spoločnosti, ktorý vám predtým poradil.
Pomáha oddeliť potenciálnych a existujúcich zákazníkov, ktorí nevolajú prvýkrát.