Automatické volanie pre banky
Automatizujte svoje call centrum, znížte náklady a zvýšte zisky
ObjednaťEfektívne riadenie času
Koľko času trávia špecialisti vášho call centra hovormi s ponukou bankových služieb, odpovedaním na žiadosti a upozorňovaním klientov o ich dlžbe? Operátori musia pracovať denne, musia byť vždy zdvorilí, priateľskí a zodpovední, aby bolo spracovanie údajov bezpečné. Všetky tieto úlohy dokáže dobre vykonávať aj služba Automatické volanie.
- Zníženie nákladov pre operátorov call centra
Používanie služby Automatické volanie je niekoľkonásobne lacnejšie ako prevádzka call centra.
- Zvýšenie efektívnosti práce
Robot volá rýchlejšie, nikdy sa ne odchýli od konverzačného scenára a je vždy zdvorilý a priateľský.
Ako to funguje
Automatické volanie- je služba, ktorá sa integruje s virtuálnou ústredňou vášho CRM systému. Automaticky uskutočňuje hovory podľa vopred vytvoreného algoritmu a hovorí s klientom pomocou pripravených scenárov. Robot zároveň reaguje na kľúčové slová vyslovené klientom a zo scenára vyberie najvhodnejšiu odpoveď.
Automatizuje prácu obchodného oddelenia
- Šetrí čas
Robot volá oveľa rýchlejšie ako človek a dokáže uskutočniť stovky hovorov naraz.
- Zachovanie informácii
Informácie o dohodách so zákazníkmi sa automaticky ukladajú do CRM systému a údaje sa nestratia ani sa ne zmenia.
- Osobný prístup
Robot pri vedení dialógu automaticky načítava údaje z CRM systému, preto oslovuje klienta podľa jeho mena, vie mu povedať dlžnú sumu a zoznam použitých bankových produktov.
- Uzavreté sledovanie
Všetky údaje o hovoroch sú uložené v systéme, vrátane analýzy neúspešných hovorov, trvania hovoru a nahrávania.
- Urýchlenie marketingového výskumu
Robot rýchlo a nákladovo efektívne uskutočňuje hromadné hovory s cieľom uskutočniť zákaznícky prieskum.
- Posilnenie reputácie banky
Robot môže byť nastavený tak, aby odpovedal na prichádzajúce hovory, takže zákazníci nemusia čakať v rade, čím sa zvyšuje dôvera v banku.