Riešenia
Hlasový robot na automatizáciu prichádzajúcich hovorov
Spracovávajte prichádzajúce hovory pomocou hlasového robota.
Objednať- Zbieranie informácií do CRM
Zbieranie informácií na odoslanie do CRM alebo iných podnikových aplikácií
- Klasifikácia a smerovanie
Klasifikácia a smerovanie hovorov na základe dialógu s klientom
- Informácie na požiadanie
Poskytovanie personalizovaných informácií na základe požiadaviek
Aké sú vlastnosti Hlasového robota na spracovanie prichádzajúcich požiadaviek?
Hlasový robot na spracovanie prichádzajúcich hovorov je určený na automatizáciu klientskych požiadaviek: prijímanie hovorov, ich smerovanie a odpovedanie na otvorené otázky.
Vďaka integrácii s CRM dokážu hlasoví roboti viesť dialógy s využitím individuálnych údajov o klientoch. Presun alebo zrušenie doručenia, objednanie termínu, poskytovanie informácií o výške dlhu – automatizujte spracovanie štandardných prichádzajúcich požiadaviek s pomocou hlasového robota.
ObjednaťAké úlohy rieši Hlasový robot?
Znížte náklady na zákaznícku podporu až o 30 %
Hlasoví roboti môžu slúžiť ako prvá línia podpory zákazníkov, informovať o marketingových aktivitách, pripomínať dlhy, zapisovať na termín, rušiť ho alebo presúvať.
Spracovanie hovorov pomocou hlasového robota na prichádzajúcich linkách je v priemere 2 až 3-krát lacnejšie než práca zamestnanca call centra.
Odpovedajte na hovory okamžite a zlepšite kvalitu obsluhy
Neprimerane dlhé čakanie v rade je jedným z faktorov nespokojnosti so službami, ktoré negatívne ovplyvňuje imidž spoločnosti a vernosť zákazníkov. Hlasový robot zdvihne slúchadlo za 1 sekundu a rozhovor bude prebiehať s neochvejnou zdvorilosťou.
Hlasový robot zníži zaťaženie prvej línie podpory a v prípade potreby prepojí hovor na operátora. Manažéri budú môcť riešiť zložitejšie situácie rýchlejšie a efektívnejšie.
Zvýšte efektivitu call centra a nezmeškajte hovory
Pomocou hlasového robota budú klienti častejšie riešiť problém počas jedného hovoru, získavať odpovede na bežné dopyty kedykoľvek a bez prestávok. Na rozdiel od manažérov bude hlasový robot súčasne viesť toľko rozhovorov, koľko kanálov je pripojených k telefónnemu číslu.
Pridávaním nových kanálov v pár kliknutiach budete môcť zvyšovať kapacitu hlasového robota bez potreby najímať ďalší personál.
Výhody robotizovaného riešenia
- Odosielanie e-mailov a SMS správ priamo počas rozhovoru
Odosielajte potvrdenia objednávok alebo faktúry na úhradu okamžite
- Záznam a prepis hovorov na monitorovanie rozhovorov
Analyzujte interakcie a zlepšujte kvalitu obsluhy
- Flexibilné nastavenie rozvrhu smerovania hovorov
Hovory môžu byť smerované podľa rôznych scenárov v závislosti od dennej doby a dní v týždni
- Syntéza a rozpoznávanie reči s funkciou otázok a odpovedí
Spracovávajte bežné požiadavky bez potreby zásahu operátorov zákazníckej podpory
- Zvýšenie efektívnosti zákazníckeho servisu a predaja
Sústreďte pozornosť špecialistov na riešenie zložitých otázok
- Integrácia s CRM pre hodnotné rozhovory
Poskytujte personalizované informácie v reálnom čase
Ako funguje Hlasový robot pre spracovanie prichádzajúcich požiadaviek?
Zákazník volá do spoločnosti
Hlasový robot identifikuje zákazníka pomocou integrácie s CRM alebo inými podnikateľskými aplikáciami
Hlasový robot prepisuje dialóg so zákazníkom a následne pomocou neurónovej siete v kombinácii so systémom intencií presne identifikuje tému požiadavky
Zákazník vedie plnohodnotný rozhovor s robotom alebo v prípade potreby žiada pripojenie operátora
Zhromaždené údaje sa automaticky odosielajú do podnikateľských aplikácií spoločnosti
Ako začať používať Hlasového robota?
Riešenie Hlasový robot pre automatizáciu prichádzajúcich požiadaviek sa pripája na základe Virtuálnej ústredne a predstavuje kombináciu viackanálového telefónneho čísla, technológie prevodu reči na text/texte na reč (STT/TTS), integrácie s CRM systémom a ďalších funkcií, ako je nahrávanie hovorov.
Aby ste začali používať toto riešenie, vytvorte scenár na spracovanie prichádzajúcich hovorov vo svojom užívateľskom účte KOMPaaS.
ObjednaťNáklady na riešenie
Využívajte všetky možnosti modernej telefónie pre podnikanie
Robot vloží zozbierané informácie do CRM systému, prevedie obchodné prípady podľa fáz a vytvorí úlohy na opätovné zavolanie
Robot pochopí reč a odpovie na otázky zákazníkov
Obvolajte databázu kontaktov akejkoľvek veľkosti v čo najkratšom čase
Nastavte úlohy na obvolávanie podľa potrieb vášho podnikania
Pre službu Automatizované hovory
Posielajte dôležité informácie alebo ponuky priamo počas hovoru
Integrácie s CRM systémami
S týmto produktom sa kupujú
Virtuálna ústredňa
Nastavujte scenáre a fronty hovorov, nahrávajte, prepisujte a analyzujte hovory, sledujte náklady na komunikáciu, automaticky preposielajte hovory správnym manažérom a mnoho ďalšieho.
Využívajte základné funkcie zdarma a pripojte doplnkové možnosti, ako sú Inteligentné menu IVR, Súfler, Virtuálny fax, Hodnotenie operátora a Automatické volanie späť pri zmeškaných hovoroch.
Skracujte čas čakania na odpoveď a zlepšujte zákaznícky zážitok.
Learn moreChatbot
Okamžite reagujte na požiadavky zákazníkov pomocou chatbotu na báze AI, ktorý rieši požiadavky nepretržite, 24/7 a 365 dní v roku.
Integrovať chatbot s messengerami a widgetmi na webe pre hladkú komunikáciu na všetkých fázach interakcie.
Vytvárajte scenáre rozhovorov bez kódu v pohodlnom rozhraní.
Delegujte až 80 % typických požiadaviek chatbotovi, aby sa podpora mohla sústrediť na zložitejšie prípady.
Learn moreKontaktné centrum AI
Jednotné rozhranie pre všetky textové dialógy vo widgete na webe, v messengeroch, sociálnych sieťach a prepisované telefonáty.
Hodnotenie a analýza rozhovorov pomocou analýzy reči.
Learn more