Riešenia
Kombinácia Virtuálnej ústredni KOMPaaS a IP PBX s jedným číslovacím plánom
Pripojte Virtuálnu ústredňu KOMPaaS a akúkoľvek PBX ústredňu tretích strán (analógovú, hybridnú alebo virtuálnu) do jednej pobočkovej ústredne so spoločným číslovacím plánom, s možnosťou prepojenia medzi nimi pomocou vnútorných krátkych čísel.
19.99 €/mesiac
Pred desiatimi rokmi boli virtuálne ústredne nepopulárne a pri výbere telefonickej služby pre podnikanie sa oplatilo vybrať medzi rôznymi modelmi kancelárskej infraštruktúry.
Väčšina klientov, ktorí k nám prichádzajú, má nainštalovanú kancelársku analógovú ústredňu.
Aktualizujte možnosti svojej ústredne bez toho, aby ste ju opustili, ale rozšírte jej funkčnosť bez rôznych investičných nákladov
Ponúkame rozšírenie funkčnosti vašej súčasnej PBX ústredni bez výmeny alebo aktualizácie zariadenia. Využite funkcie systému s virtuálnou ústredňou KOMPaaS-u!
Spojenie kancelárskej ústredni a Virtuálnej ústredni vám umožňuje využívať všetky funkcie ústredni. Môžete pripojiť hlasové menu, algoritmy distribúcie hovorov, automatické presmerovanie hovorov na osobného manažéra, nahrávanie hovorov a dôkladnú analýzu a viac ako 200 ďalších funkcií, ktoré pomáhajú špecialistom call centra, predajcom a zákazníckemu servisu. Nie všetky tieto funkcie sú dostupné v PBX.
Využite moderné technológie na zjednodušenie rokovaní so zákazníkmi a s najväčšou pravdepodobnosťou zvýšite aj počet predajov!
Objednať- Prispôsobenie k veľkosti podniku
Ak plánujete otvoriť pobočku alebo niekoľko pobočiek, nie je potrebné kupovať drahé telekomunikačné zariadenia. Pripojte k systému Virtuálnu ústredňu, ktorá nie je viazaná na umiestnenie kancelárie - a používajte jeden systém so spoločným číslovacím plánom! Hovory budú uskutočnené na firemné číslo a budú presmerované manažérom bez ohľadu na to, či je zamestnanec pripojený cez kanceláriu alebo virtuálne zariadenie.
Kombinácia PBX a IP-PBX vám umožňuje rýchlo rozšíriť vaše podnikanie bez toho, aby ste míňali čas a peniaze na nákup nových zariadení. Telefonickú službu môžete pripojiť v akomkoľvek meste a regióne v priebehu jedného pracovného dňa.
- Pohodlné pri prichádzajúcich hovoroch
Čísla klapiek pri vnútornej a externej ústredni budú fungovať rovnako pri prichádzajúcich hovoroch aj pri odchádzajúcich hovoroch.
- Pomáha pri odchádzajúcom hovore klientom
Účastník prijímajúci hovor môže vidieť oficiálne číslo spoločnosti, ako aj krátke vnútorné číslo svojho osobného manažéra.
Prednosti riešenia
- Rozpočtové úspory
Nemusíte opustiť zariadenia, do ktorých už bol investovaný veľký rozpočet, jednoducho rozšírite možnosti systému.
- Pohodlná vnútorná komunikácia
Zamestnanci v rámci firmy si budú navzájom volať krátkymi číslami, aj keď sú v inej pobočke.
- Jednotný plán číslovania
Bez ohľadu na to, z akého čísla bol prichádzajúci hovor, spracovanie prebieha podľa rovnakého algoritmu ako v prípade klasickej kancelárskej ústredne.
Nastavte si, ako chcete
Pripojte k systému nahrávanie hovorov alebo geografický routing alebo akúkoľvek inú funkciu Virtuálnej ústredni ktorú potrebujete.
19.99 €/mesiac
Objednať